חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מרוץ עממי - במחיר עממי // העצבני

 

תמיד חשבתי שלרוץ זה כיף, אבל התענוג כך מתברר הולך והופך לנחלת בעלי היכולת בלבד. לתושבי מודיעין הכאב יותר נוח, רק 60 שקל. למה כסף...

 

בשבוע הבא יתקיים בעיר מרוץ מודיעין השנתי. מרוץ עממי, כך עבדכם הנאמן מבין, כי הרי אין מדובר בריצת 100 מ"ר או 400 שליחים.

כל מרוץ עולה משהוץ נו, בטח יש הוצאות אבל בסוף נחזור אליהם. האמת שכשהלכתי לשאול את דר’ גוגל כמה עולים מרוצים במקומות אחרים, כמעט בא לי להתנצל מראש הפני המארגנים ממתנ"ס סחלבים כאן. בכל מרוץ מבקשים לשבור שיאים והמחירים נעים החל מ 110 שקל וובמרוץ המעיינות הקרוב שיערך בעמק המעיינות המחיר למשתתף יכל להגיע גם ל 195 ש"ח.

ומה במודיעין. 90 ש"ח, 120 ש"ח ואפילו 150 ש"ח, אלו הסכומים שידרש לשלם כל מי מחוץ לעיר שחפצה נפשו ללבוש גופיית מרוץ, לרוץ בצוותא עם עוד מאות מדיפי זיעה ולבסוף לשים את תעודת ההשתתפות אי שם במגירה האמצעית בארון הישן שבמרפסת.

אבל לא להיבהל אם אתה תושב העיר. אלו הסכומים שתושבי חוץ נדרשים לשלם כי עבור אנשי מודיעין קבעו מחיר אחלה זול שבעולם, 60 ש"ח. זול, ובכל זאת, לאן הולכים הכספים שנגבים. אז הלכתי לברר אצל מחזיק תיק הספורט אלעד שמעונוביץ כמה כבר מרוץ כזה יכל לעלות: "הרבה, אלעד אומר, יותר ממה שנכניס". כמה משתתפים? "הערכה, הוא משיב , בין 1.500 ל 2000 איש".

 2000 איש זה נותן בהערכה גסה בחישוב של תושבי חוץ כ 200.000 ש"ח. לאן הולך הכסף שאלתי: "אבטחה, סגירת כבישים, חולצות, צ’יפים, פרסום".

לכאורה אין לי להלין על העיריה הגובה כאן את המינימום יחסית לישובים אחרים, אבל ככלל, נראה לי ככלל שגביית תשלום מעבר לסמלית (נגיד...10 שקלים) היא לא הוגנת. אני מציע לעירייה להיות חלוצה, אור לרשויות אחרות ונושאת את גביע ההתחשבות ובשנה הבאה, לגבות סכום סמלי ואת העלות... נו, פסטיבל הסתיו לא עלה כסף?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות