חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אומרים תודה למתנדבים

 

הטקס כבר הפך למסורת בעיר שמצדיעה ומוקירה את המתנדבים הרבים שפועלים לטובת הכלל בתחומים השונים.

 

מודיעין, מכבים-רעות היא עיר מתנדבת. אלפי תושבים בני נוער ומבוגרים כאחד לוקחים חלק בפעילות התנדבותית בעיר ומחוצה לה. בעירייה מוקירים פעילות זו וכמו בכל שנה גם השנה יתקיים ערב ההוקרה המסורתי שמקיימת עיריית מודיעין מכבים רעות למתנדבים בעיר, בהיכל עינן שבקניון עזריאלי ביום חמישי 4.12.14.

הטקס כבר הפך למסורת בעיר שמצדיעה ומוקירה את המתנדבים הרבים שפועלים לטובת הכלל בתחומים השונים. לפני הטקס יתקיים יריד מתנדבים של ארגוני המתנדבים בעיר - יריד "נותנים באהבה" לכלל תושבי העיר. ביריד יציגו עשרות ארגוני המתנדבים העירוניים וגופים נוספים ובהם עמותת סחלבים, המרכז הרב תחומי ואחרים הפועלים בשותפות עם האגף לשירותים חברתיים את פעילותם.

היריד ייערך בין השעות 16:30-19:00 בקומה העליונה בקניון. מפעילי הדוכנים יקבלו את פני תושבי העיר ויחשפו בפניהם את עשייתם הברוכה ויגייסו מתנדבים לשורותיהם. בשעה 19:30 תערך קבלת הפנים בלובי של אולם עינן ובשעה 20:00 טקס ההוקרה באולם עינן, בו יוקרן סרטון מיוחד שנעשה במיוחד עבור האירוע. בטקס עצמו, המיועד למתנדבים שהוזמנו אליו, תופיע הזמרת ורדינה כהן, כאשר אירוע השיא של הטקס יהיה הענקת מגני הוקרה למתנדבים ולארגוני מתנדבים על תרומתם לעיר ולחברה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות