חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפצע קשה כשחצה את הכביש במעבר חצייה

 

פלילים בעיר: תושב העיר נפצע קשה כשחצה את הכביש במעבר חצייה וקיים חשש לחייו. ועוד, 7 שוהים בלתי חוקיים ונהג שהסיע אותם נעצרו

 

בשבועות האחרונים ישנו קמפיין אגרסיבי המבקש מהולכי רגל לשים לב כשהם חוצים כביש, לא לשוחח בנייד ובכלל, לקחת קצת ברצינות את האזהרות ולא לבנות רק על עירנות הנהגים.

ואכן לא צריך לבנות עליהם. קשיש בן 76 תושב העיר שחצה את את הכביש בכיכר רחובות  חיים בר לב / יגאל ידין שבשמשוני צבאי נפגע מרכב שחלף בכיכר. הקשיש חשוב לציין חצה במעבר חציה.

רכב ובו נהג תושב העיר בן 47 פגע בחוזקה בקשיש שפונה ע"י אמבולנס מד"א לביה"ח אסף הרופא. ממה שידוע מצבו של הולך הרגל קשה וקיים חשש לחייו.

נהג הרכב הפוגע נעצר, נחקר ע"י בוחן ובהמשך זומן לשימוע אצל בוחני המשטרה.

 

פלילים 2: נלכדו 7 שוהים בלתי חוקיים

בעיית השבחים תמיד הטרידה את שוטרי תחנת מודיעין אבל מאז שרשרת הפיגועים בבירה נראה, שהחיפושים והמאמצים ללכוד שוהים בלתי חוקיים עלו הילוך, בוודאי לאור מה שקורה בעיר סביב נושא אבטחחת גני הילדים.

בשבת האחרונה ,במהלך פעילות סיור למיגור תופעת השב"ח בן בכביש 1 ל כביש 6 לכוון צפון הבחינו השוטרים ברכב מסוג סיטרואן, אשר עורר את חשדם. בבדיקת הרכב נתפסו 7 תושבי שטחים, ללא היתרים. הנהג ונוסע נוסף נעצרו. והובאו בפני שופט בבימ"ש השלום בראשל"צ להארכת מעצר. רכבו של הנהג נתפס ע"י משרד התנועה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות