חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ביקורים חינם ב”יד ושם” לאזרחים הותיקים

 

במסגרת ההטבות הניתנות לאזרחים ותיקים בימי שלישי, יתקיימו סיורים בחינם ל"יד ושם" בירושלים.

 

השר לאזרחים ותיקים בשיתוף הנציגים המקומיים של סיעת הבית היהודי בעיר הודיעו השבוע כי במסגרת ההטבות הניתנות לאזרחים ותיקים בימי שלישי, יתקיימו סיורים בחינם ל"יד ושם" בירושלים.
הסיורים, המיועדים לאזרחים ותיקים בלבד, כוללים הסעה מסובסדת הלוך וחזור ,כניסה למוזיאון יד ושם והדרכה. נציגי הבית היהודי בעיר, סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ וחברת המועצה הילה שי וזאן, הפיצו לנציגי ארגוני האזרחים הותיקים חותם, ארגמן והעמותה למען הקשיש את עיקרי התוכנית ולדבריהם הוצפו בעשרות פניות מגימלאי העיר שבירכו על היוזמה וביקשו להצטרף בהקדם האפשרי לסיורים.
עוד הוסיפו חרל"פ ושי וזאן וסיפרו כי פניות רבות הגיעו גם מתושבי העיר הצעירים בבקשה לשלב את הוריהם לסיורים אלו.
עפ"י היוזמה, לצורך השתתפות בסיור יש להתארגן כקבוצה (לפחות 35 אזרחים ותיקים) ולפנות טלפונית למחלקת ההדרכה ביד ושם. עוד מוצע למשתתפים להגיע ביום זה לביקור בכנסת ולהיפגש עם השר אורבך או עם חבר אחר מהסיעת הבית היהודי בעיר.
חרל"פ ושי וזאן: "יוזמה מבורכת זו מצטרפת לשורה של יוזמות קודמות של המשרד לאזרחים ותיקים בניהולו של השר אורבך. לאחר שבמשך שנים לא ניתנה הדעת להגברת פעילויות הפנאי עבור ציבור זה, השר אורבך מקדם את הנושא ללא ליאות. לשמחתנו במודיעין ישנו ציבור גדול של אזרחים ותיקים ששמחים לקחת חלק בפעילות זו ואחרות. אנו נמשיך ונפעל עם נציגי סיעתנו בכנסת לטובת תושבי העיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות