חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הודעה לעיתונות: לארגן שאטלים לחיילים מצומת לטרון

 

היינו מקווים שעיריית מודיעין מכבים רעות תרים את הכפפה ותארגן היסעים (שאטלים) מצומת לטרון למודיעין מכבים רעות בימי חמישי אחה"צ ובשישי בצהריים

 

רקע:  חיילים תושבי מודיעין מכבים רעות המשרתים בדרום נאלצים להיעזר בהוריהם או לתפוס טרמפים על מנת להגיע הביתה מצומת לטרון למודיעין מכבים רעות.

מדי שנה מתגאה מודיעין מכבים רעות באחוזי הגיוס הגבוהים של בניה ובנותיה. רבים מהם משרתים ביחידות קרביות בבסיסים בדרום הארץ, טירוני צנחנים, גבעתי , נחל וכפיר, חטיבות השריון, התותחנים וחיל האוויר, בסיסי, צאלים, סיירים, שיזפון, עובדה , חצרים, בית הספר לקצינים בה"ד 1, בית הספר למ"כים ועוד רבים נוספים. נקודת הריכוז של רוב החיילים בסופי השבוע נמצאת בבאר שבע משם הם ממשיכים על בסיס התחבורה הציבורית אוטובוס או רכבת לתל אביב, ירושלים או לטרון.

הבעיה:  בים מהחיילים תושבי העיר מעדיפים לנסוע בקווים 470 או 446 היוצאים מבאר שבע לירושלים בתדירות גבוהה (כל 20 דקות) ויורדים בצומת לטרון. בצמת לטרון נאלצים החיילים לתפוס טרמפים או לבקש מהוריהם שיאספו אותם וזאת לאור העובדה שאין תחבורה ציבורית סדירה בין צומת לטרון למודיעין מכבים רעות.

לפני מספר שבועות פנו אלי חיילים והלינו על כך שאין להם תחבורה ציבורית הביתה והם נאלצים לסכן עצמם בטרמפים או ב"טירטור" הוריהם. אחד החיילים, אוריאל שם טוב, לוחם ומפקד בסיירת צנחנים יצר עמי קשר והסביר לי את הבעיה.

שרון מעוז: העיריה צריכה להרים את הכפפה

 

הפתרון:  ביום שישי האחרון 14.11.14 בשעות הצהריים נסעתי לפגוש את אוריאל בצמת לטרון עת חזר מבסיסו בדרום. לא יכולתי לקבל המחשה טובה יותר למצב בלתי נסבל זה שבו חייל מוצא עצמו בטרמפיאדה בשישי בצהריים ללא אפשרות להגיע הביתה בדרך בטוחה.

פניתי להנהלת קווים להתייעץ עמם כיצד ניתן לפתור את הבעיה. הנהלת קווים הפנתה אותי למשרד התחבורה והמליצה להציג סקר ביקוש להסעות מלטרון למודיעין מכבים רעות.  

ביום שישי אחה"צ פרסמנו בפייסבוק את הסקר שמיד זכה לעשרות שיתופים ומאות לייקים ותגובות אוהדות של חיילים, סטודנטים והוריהם שמאסו במצב הקיים. תוך 48 שעות כ-300 חיילים נרשמו לסקר. במקביל קיבלנו פניות רבות של סטודנטים הלומדים בבאר שבע בבקשה לסייע גם להם ולכן התאמנו את הסקר גם להם.

ככל שיותר אנשים ישתתפו בסקר כך נוכל להציג בפני משרד התחבורה והצבא את הצורך האקוטי במתן פתרון הולם לילדים שלנו. בינתיים, עד שהנושא יוסדר, היינו מקווים שעיריית מודיעין מכבים רעות תרים את הכפפה ותארגן היסעים (שאטלים) מצומת לטרון למודיעין מכבים רעות בימי חמישי אחה"צ ובשישי בצהריים. בימים האחרונים בחנו את עלויות הפעלת היסעים ישירים שמסתכמות באלפי שקלים בודדים בלבד כל חודש.  

מודיעין מכבים רעות מתגאה באחוזי הגיוס הגבוהים של בניה ובנותיה. הגיע הזמן שתדאג שיגיעו הביתה בשלום.

קישור לסקר: http://goo.gl/forms/zbHkHyVdAN

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות