חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

סיור מיוחד:ממודיעין לשוק מחנה יהודה

 

ביוזמת ארגון אופק, סניף מודיעין יצאה קבוצה של עשרות הורים לסיור טעימות בשוק מחנה יהודה. מייסד הארגון, עמיעד טאוב:’’חיזוק המשפחה הינו הבסיס להתמודדות עם כל משבר’’

 

כמה עשרות הורים ''מיוחדים'' וכן אנשי הצוות של הגן והמעון השיקומי "צ'יימס אור", במודיעין יצאו השבוע לסיור טעימות בשוק מחנה יהודה, סיור שאורגן ע''י ארגון ''אופק'' הפועל בעיר מזה כשנה.

הסיור בשוק מחנה יהודה הודרך ע''י מדריכות מקצועיות מיד בן צבי וכלל מגוון טעימות מהשוק הססגוני השוכן בלבה של ירושלים. ההדרכה כללה צעידה בעקבות סיפורי השוק ואגדותיו, בין הבסטות והחנויות ואפילו טעימה של שיקוי אתרוגים רפואי...

ארגון ''אופק'' המפעיל סניף בעיר מודיעין מסייע למשפחות שעברו משבר רפואי לחזור לשגרת חיים בצל המשבר הרפואי. הארגון מכשיר ''קציני אופק'' שמלווים את המשפחות עד למצב של חזרה לחיים בצל המשבר הרפואי.לצד הליווי הפרטני  מסייע הארגון בחקיקה בתחום, מפעיל  בנק הורים מיוחדים המחבר בין הורים לילדים שהתמודדו עם משבר רפואי להורים המתמודדים עם משבר חדש, מעניק ייעוץ כלכלי ופיננסי למשפחות וכן מתן סיוע מיידי לאחר האסון וכן מספק פעילות פנאי ותרבות חינם למשפחות הילדים המיוחדים.כל הפעילות ניתנת למשפחות בהתנדבות מלאה!

מייסד הארגון, עמיעד טאוב מסר:הסיור הינו חלק קטן ממערך הפעילות של ''אופק'' הנובע מההבנה כי חיזוק המשפחה הגרעינית מסביב לחולה בין היתר ע''י מתן הפוגה ל''ניקוי ראש'' להורים מהווה בסיס להתמודדות טובה ויעילה עם המשבר הרפואי, אני רואה גם חשיבות רבה בשילוב הצוות בסיור כאות של הוקרת תודה על מסירותם לילדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות