חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מרוץ מודיעין ה-10 יוצא לדרך

 

"מרוץ מודיעין", אירוע הספורט המסורתי של מודיעין מכבים רעות יציין השנה עשור כאשר ההרשמה למרוץ כבר בעיצומן.  

 

כזכור, בשנים האחרונות עבר מרוץ מודיעין שדרוג משמעותי והפך להפנינג ספורטיבי שנערך בהשתתפות עשרות תלמידים בתי ספר מכל העיר וכן בהשתתפות חיילי יחידת דובדבן בהווה ובעבר.

המרוץ שיערך השנה ביום שישי 12.12 יכלול שני מקצים מרכזיים, 5 קילומטרים ו-10 קילומטרים. הזוכים במרוץ 10 קילומטר יזכו בפרס על סך 2000 שקלים למקום הראשון, הזוכים במקום השני יזכו ב- 1000 שקלים ומי שיסיים ותסיים במקום השלישי יזכו ב-500 שקלים. במרוץ למרחק של 5 ק"מ בו צפויים להשתתף אלפי מתושבי העיר העוסקים בתחום כתחביב, יזכו הזוכים בפרסים כאשר התחרות מבוצעת בהתאם לקריטריון של גיל. בנוסף תתקיים אליפות בתי הספר לשני מרחקים מקצה אחד לשני קילומטרים וחצי ומקצה נוסף לקילומטר וחצי עבור מגמות הספורט של תלמידי בתי הספר ברחבי העיר.

בנוסף השנה פתח אגף הספורט העירוני, לבקשת התושבים, בשתי אפשרויות חדשות. האחת הוספת מסלול ריצה נוסף, עממי, למרחק של 2,500 מטרים. מסלול זה מיועד לקבוצות של רצים ורצות המעוניינים לרוץ במשותף. בין השאר יוכלו להשתתף בריצה זו עובדים של עסק מקומי, חברי קבוצות ספורט, וכן הלאה. מהעירייה נמסר כי קבוצות בנות עשרה רצים או רצות לפחות, המעוניינות להירשם צריכות להירשם עד ליום ראשון, 30.11.2014. במידה ויעשו כך הקבוצות יוכלו לקבל את חולצת  הריצה עם שם הקבוצה שלהן מודפס. מאגף הספורט נמסר כי קבוצות שירצו להתמודד במשותף גם במקצים הארוכים יותר יוכלו לפנות בנושא לאגף על מנת לתאם זאת מראש.

מסלול נוסף שנפתח השנה במירוץ מודיעין הוא המסלול החברתי, במסגרת המיזם "תורמים ישראל". מסלול זה מאפשר לרצים המעוניינים להקדיש את הריצה שלהם עבור מטרה חברתית כאשר רץ שיצליח להביא לתרומה של 250 שקלים ומעלה לא יצטרך לשלם עבור הריצה. המסלול החברתי פועל כך: הרץ בוחר באחת העמותות או באחד מהארגונים החברתיים המשתתפים במיזם ומכינים קמפיין אינטרנטי שיעלה ברשתות החברתיות של הרץ ובכך למעשה להעלות את המודעות לארגון החברתי או העמותה ולהתרים עבורה. מתמודד שיתרים עבור העמותה והארגון לפחות 250 שקלים לא ישלם את ההוצאות המרוץ.

בזמן המרוצים ייערך בפארק הדגים הפנינג עבור כל המשתתפים וגם עבור אלה שלא. ההפנינג יכלול מתנפחים ודוכני מכירה של מוצרי ספורט. כמו כן יהיו הופעות של להקות מחול וריקודים מודרניים של חוגי הספורט ועמותת סחלבים הפועלים בעיר.

מחלקת הספורט העירונית בראשות חנן דנציגר מזמינה את תושבי העיר והסביבה חובבי הספורט, הרצים להנאתם ברחבי העיר, להירשם לתחרות ולהוכיח את יכולתם בתחרות נושאת פרסים. רישום לתחרות יהיה באמצעות אתר עמותת סחלבים  www.matnasmodiin.org.ilמחיר ההשתתפות במרוץ עבור תושבי העיר יהיה בעלות של 60 שקלים בעוד שלרצים מחוץ לעיר עלות הרישום היא 70 שקלים ברישום המוקדם. הרישום לתחרויות כבר החל והיא תסתיים ביום 01.12.14. כל משתתף יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצה ריצה איכותית וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק בתחרות. הרשמה מראש למרוץ נעשית באמצעות אתר עמותת סחלבים.

בסיום המרוץ יתקיים טקס הענקת פרסים. נקודת הרישום וטקס הסיום יתקיימו בפארק הדגים, כאשר המרוץ ייצא מצומת עמק דותן ועמק יזרעאל

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות