חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תושב יקר, כדאי לך לאסוף את צואת כלבך

 

"תשאירו נקי" זוהי סיסמת הקמפיין של עיריית מודיעין, מכבים-רעות שעלתה השבוע לאוויר בנושא איסוף צואת כלבים.

 

השבוע עדכנה העירייה כי החל מיום ראשון 16.11 תצא העירייה בקמפיין עירוני במטרה למגר, את התופעה בה תושבים, אינם מנקים אחרי כלביהם. פעילות זו כוללת קמפיין תקשורתי, פעילות הסברה במוסדות החינוך בעיר והגברת אכיפה נגד תושבים שאינם אוספים את צואת כלביהם ברחובות ובשטחים הציבוריים. כידוע, חוק העזר העירוני לשמירת איכות הסביבה ומניעת מפגעים קובע כי חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלביהם. הקנס הקבוע בחוק עומד על 475 שקלים והוא יינתן לכל מי שייתפס עובר על החוק.

את הפעילות מוביל האגף לשיפור פני העיר, תוך גיוס מחלקותיו השונות: המחלקה הווטרינרית פיקוח עירוני, תברואה, היחידה הסביבתית, ומחלקת גנים ונוף. במסגרת הפעילות החינוכית תועבר פעילות בנושא בכל בתי הספר היסודיים, כדי להבהיר את חשיבות הנושא לילדים, שחלקם מוציאים את הכלב המשפחתי לטיול.

בנוסף, תיעשה פעילות גם בקרב ילדי הגנים וזאת במטרה שהם ישמשו שגרירים לנושא בבתיהם. מהעירייה נמסר כי במסגרת מבצע האכיפה יפעלו מפקחים בפארקים השונים בעיר כשהם מצוידים במצלמות וידיאו ו-סטילס על מנת להסתייע בהם במתן הקנס.

מטרת פעילות זו היא ליצור אפקט הרתעה המעורר מודעות לנושא במטרה להביא לצמצום התופעה ברחבי העיר. המפקחים יסיירו בפארקים בעיקר בשעות הבוקר והערב בהם יש ריבוי של תושבים המטיילים עם כלביהם. אגף שפ"ע קורא לתושבים בעלי הכלבים לדאוג לנשיאת שקית בכל יציאה עם הכלב ואף ממליץ לבצע שימוש חוזר בשקיות המצויות בכלובי הבקבוקים הפרוסים ברחבי העיר. עוד נמסר כי בכל שאלה בנושא ניתן להתקשר למוקד העירוני 106.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות