חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חילופי נשיאות בהדסה-ישראל סניף מור במודיעין

 

טקס חילופי נשיאות בהדסה-ישראל, סניף מור מודיעין-מכבים-רעות, התקיים השבוע בביתה של חברת הסניף, ברעות

 

בטקס מרגש עם כיבוד עשיר ומפנק מעשה ידי החברות ובנוכחות גב’ רחל אורן, נשיאת הדסה-ישראל, התקיים טקס חילופי הנשיאות. גב’ אן בילינסקי, נשיאת הסניף בשבע השנים האחרונות סיימה את תפקידה ואת מקומה תמלא מעתה גב’ נורית שופר, מתנדבת ותיקה ומוערכת בסניף. עוד השתתפה בטקס גב’ פנינה עתיר, המלווה את הסניף מטעם הדסה-ישראל.

בדברי פרידה מהחברות סקרה אן את עיקרי פעילויות הסניף והעלתה על נס את תרומתן הרבה והמתמשכת של החברות בעיר בתחומי החינוך, הבריאות והרווחה, קליטת עליה, מעמד האישה והילד בסיכון. כל זאת, אמרה, מתבצע באמצעות פגישות חודשיות של החברות, גיוס כספים לפרויקטים ולטובת הדסה והתנדבות בפרויקטים בקהילה כמו: קפה-שיח: מועדון בוקר לנשים אשר הופנו ממחלקת הרווחה בעירייה. כתף למשפחה- הפעלת משחקיה לילדים בזמן שההורים בסדנה (משפחות בהליכי גירושין). ניצני אוריינות - סיוע לילדים עולים מאתיופיה בקליטת השפה ובהשתלבות בביה"ס, פרויקט שזכה ב"אות המתנדב" של משרד החינוך. משחקי חשיבה - עם תלמידים בבתי ספר ופרויקטים בתחום בריאות הציבור ועוד.   

במילים נרגשות במיוחד הודתה אן לחברות על שיתוף הפעולה, החברות ורוח ההתנדבות. "אני מודה לכל החברות, קבוצה נפלאה של נשים, שהפכו לחברות אישיות שלי ותורמות להצלחת פעילות הסניף".

בדברי ברכתה לאן אמרה נשיאת הדסה-ישראל: "אן ניהלה את הסניף בנאמנות ובכישרון רב ואף קבלה את אות ה"מתנדב המצטיין" מעיריית מודיעין על פעילותה זו". 

מנחת הערב, גב’ ג’ודי כבירי, הזמינה את חברות ההנהלה היוצאת והציגה את חברות ההנהלה הנכנסת, העבירה את שרביט הנשיאה היוצאת לנשיאה הנכנסת והעניקה לאן תעודת הוקרה בשם החברות. "היה כיף לעבוד אתך" סכמה.

בהעניקה את סיכת הנשיאות לנורית שופר, אמרה רחל אורן: "את מקבלת סניף מאורגן ואני בטוחה כי תצליחי בתפקידך ואן תהיה לך לעזר ". נורית הודתה על האמון שניתן לה והתוותה את ה"אני מאמין" שלה: " עבודת צוות, אוזן קשבת, מתן כתף אחת לשנייה ונתינה".

ג’ודי, מנחת הערב, העבירה בין החברות ספר, בו כל אחת רשמה ברכה לנשיאה היוצאת וזאת לצד הצבת "עוגת שמחה" - עוגה, בה כל אחת מהחברות מוזמנת להדליק נר שמוצב על גבי העוגה, לברך את הנשיאה החדשה ולהעלות תרומה לכבודה. בזו אחר זו עלו החברות, ברכו, הדליקו נרות ותרמו לקידום פעילות הסניף.

"היה זה ערב מרגש ומכובד" במילים אלו נפרדו החברות כשהן בציפייה למפגש הבא - בניהול הנשיאה החדשה.

בתמונה מימין לשמאל: נורית שופר, הנשיאה הנכנסת  ואן בילינסקי , הנשיאה היוצאת.

צלום: חניתה ברוך, חברה בהדסה-ישראל, סניף מור מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות