חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הדובדבן שבקצפת של הספורט הלבן

 

עד גיל 18 היה דור יציב מדורג במקומות הראשונים בטניס בארץ, אבל הקריירה המצליחה שלו נקטעה לאחר שהתגייס ליחידת דובדבן. כיום הוא מאמן את הטניסאים המצטיינים בנבחרת של מועדון אביחי צאלה, ומאמין שכמה מהם יצליחו להיות מדורגים במקום גבוה בדירוג העולמי

 

מאז שהיה ילד ועד שהגיע לגיל 18 היה דור יציב, טניסאי מצליח מהרצליה, מדורג במקומות הראשונים בארץ לאורך כל השנתון שלו. ואולם, אז הגיע הגיוס לצה"ל והקריירה הספורטיבית נקטעה באיבה כאשר יציב החליט להתגייס ליחידת דובדבן, במקום לבחור במעמד של ספורטאי מצטיין.

יציב: "באותו הרגע אתה מתחיל להבין שלעשות מטניס קריירה צריך הרבה כסף, ואז הייתי צריך לבחור בין לשרת כספורטאי מצטיין בצבא לבין לעשות צבא כמו שצריך, ובחרתי לשרת בדובדבן".

לאחר שהשתחרר מהצבא, עשה יציב את הטיול המסורתי לדרום אמריקה, וכשחזר לארץ החל לאמן במועדון הטניס של אביחי צאלה במכבים, שמכיר אותו עוד מהתקופה ששיחק בנוער. זמן קצר לאחר שהחל לעבוד כמאמן בחוגים, התפנתה במועדון המשרה של מאמן תחרותי, והוא התקבל אליה. יציב, סטודנט לתואר ראשון בכלכלה וניהול במכללה למינהל בראשון לציון, עושה מאמץ גדול מאוד לשלב בין העבודה עם נבחרות הטניס של אביחי צאלה לבין לימודיו האינטנסיביים.

באליפות ישראל בטניס לנוער שנערכה לאחרונה בהדר יוסף וברעננה הביאו כבוד לעיר העתיד 11 טניסאים וטניסאיות מהמועדון של אביחי צאלה, שהשתתפו באליפות, מהם ארבעה זכו במקומות הראשונים באליפות בקטגוריית הגיל שלהם.

יציב, המאמן חלק מהטניסאים והטניסאיות בנבחרת של המועדון: "היו לנו הרבה נציגים באליפות ישראל עצמה וגם בתחרויות האזוריות, כאשר השנה נכנסו למעגל התחרותי טניסאים צעירים חדשים. ליוויתי את שחקני הנבחרת במשך השבוע שבו התקיימה האליפות, והרמה שלהם היתה טובה מאוד. נטע תמיר השיגה הישג מרשים והביאה גאווה גדולה, וגם תמר לנדו הצליחה לנצח באליפות כמה שחקניות טובות מאוד. לגבי נועם כליפי, הוא שומר על מקומו בשנים האחרונות, וגם אפיק עזיזה, אופק אביטן, ושי אברג’יל רשמו באליפות התקדמות מצוינת בדרך למעלה והם הולכים להצליח".

אתה צופה עתיד מזהיר לשחקנים בנבחרת של המועדון?
"כל השחקנים בנבחרת עובדים מאוד קשה ומתקדמים, ואין לי ספק שכולם כקבוצה אחת מאוד מאוחדים ומפרגנים האחד לשני, ובהחלט יכולים להגיע לרמות הגבוהות. בנוסף, יש שחקנים קטנים יותר בני תשע שיכולים להגיע לרמות הגבוהות, ואין לי ספק בכך. אני מלווה את השחקנים באופן צמוד בתחרויות האזוריות וגם בתחרויות ברמה הארצית, ואני מכיר היטב אותם ואת בני משפחותיהם. אני ממש חלק מהחיים שלהם והם הפכו לחלק מהחיים שלי".

מה לגבי התקדמות של המועדון?
"אנחנו נחשבים לאחד המועדונים עם הכי הרבה נציגים במעגל התחרותי בארץ, והמאמן תומר סגל, שהוא למעשה ה’אבא’ של השחקנים הצעירים במועדון, כבר מייצר את דור העתיד של השחקנים במועדון עם קבוצת שחקנים בגילאי שבע-שמונה, שיש ביניהם כאלה שיכולים להגיע רחוק".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות