חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הנהלת ”יינות” ביתן עוברת לאיזור התעסוקה

 

רשות מקרקעי ישראל סיימה השבוע את שלושת מכרזי שיווק הקרקע באיזור התעסוקה בשווי של כ-27.1 מיליון שקלים. יינות ביתן תשתכן במקום בחודשים הקרובים

 

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) סיימה השבוע את שלושת מכרזי שיווק הקרקע בפארק הטכנולוגי בשווי מצטבר של כ-27.1 מיליון שקלים, סכום הגבוה משמעותית ממחיר המינימום בו יצאו המכרזים הנאמד בכ-15.1 מיליון שקלים. הצלחה זו מהווה עוד נדבך מתנופת הפיתוח של הפארק הטכנולוגי בעיר .

במגרש מספר 13 בשטח של 26,513 מ"ר זכתה חברת "שמחה זה אנחנו" במחיר של 16.4 מיליון שקלים (מחיר המינימום שהוצע למכרז היה  כ- 8.7 מיליון שקלים) בתוספת של הוצאות פיתוח בעלות של כ-7.1 מיליון שקלים.

במגרש מספר 17 בשטח של 7,056 מ"ר זכתה חברת "עודד כליף אחזקות" במחיר של 4.53 מיליון שקלים (מחיר המינימום שהוצע למכרז כ- 2.5 מיליון שקלים) למחיר זה מצטרפת עלות כ-1.9 מלש"ח, הוצאות פיתוח.

במגרש מספר 18 בשטח של 11,349 מ"ר זכתה חברת CPM שהציע עבור השטח סכום של כ-6.2 מלש"ח (מחיר המינימום שהוצע היה 3.9 מיליון שקלים) לסכום זה מתווסף הוצאות פיתוח של כ-3 מיליון שקלים.

נציגי מינהלת אופק, החברה לניהול ופיתוח אזורי התעסוקה והנכסים בעיר מודיעין מכבים-רעות, עדכנו כי במכרזים אלה התמודדו 22 מציעים, כמות גדולה מאוד של מציעים ביחס למקרים דומים, דבר המעיד על הפיכתו של הפארק הטכנולוגי למקום אטרקטיבי עבור החברות השונות.

בעירייה ובמינהלת אופק ציינו כי בחודשים הקרובים צפויים לצאת מכרזים נוספים בפארק הטכנולוגי.

בתוך כך קבוצת גב-ים אשר הקימה את מתחם אמניר ונייר חדרה החלה בתהליכים להרחבת המבנה בפארק הטכנולוגי, כך נמסר השבוע מעיריית מודיעין מכבים רעות.

נציגי הקבוצה קיימו בשיתוף עם מינהלת אופק ומינהל ההנדסה של העירייה דיונים בנושא ולאחר שהעירייה אישרה את הקמת המבנה הנוסף, בהתאם לזכויות הבנייה הקיימות, צפויה הקבוצה להתחיל בתהליך תכנוני להקמת המבנה החדש.

המבנה החדש צפוי להיות בגודל של כ-10,000 מ"ר והוא ימוקם בסמוך למבנה הנוכחי.

בעירייה הוסיפו כי קבוצת נייר חדרה עדכנה כי בתקופה הקרובה יבוצע רה-ארגון במתחם, כאשר חברה אחת תסיים את פעילותה ובמקומה תיכנס חברה אחרת, כמו כן ההנהלה הארצית של חברת "יינות ביתן" צפויה להיכנס למתחם בתחילת שנת 2015.

כידוע, חברת יינות ביתן" הינה רשת סופרמרקטים בפריסה ארצית המוחזקת בבעלותם הפרטית של בני הזוג נחום ונורית ביתן. לחברה יש יותר מ-65 סניפים ברחבי הארץ ובהם שני סניפים הפועלים במודיעין מכבים רעות - האחד במרכז עינב והשני, סניף שכונתי בעמק החולה.

בעירייה ובמינהלת אופק הסבירו השבוע כי לאחרונה יש גידול ניכר בחברות המבקשות להעביר את פעילותן לפארק הטכנולוגי. במינהלת הסבירו כי הסיבות לכך הן השלמות התשתית לרבות סלילת כביש 4 המחבר בין הפארק הטכנולוגי לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין", כניסת חברות שונות והקמת מבני משרדים בסטנדרטים גבוהים כדוגמת מבנה "אטריום" שנחנך לפני כשבועיים. גידול זה לידי ביטוי במספר החברות שהתמודדו במכרזים לשיווק מגרשים שהסתיים השבוע ובעובדה כי המבנים הקיימים מאוכלסים ברובם והדרישה עולה על ההיצע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות