חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”רוק סתוי” לבני הנוער

 

פסטיבל צליל סתיו שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב יכלול, כמו בכל שנה, מופעים למנעד רחב של חובבי מוסיקה

 

פסטיבל צליל סתיו שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב יכלול, כמו בכל שנה, מופעים למנעד רחב של חובבי מוסיקה החל מהקטנטנים, דרך חובבי מוסיקה קלאסית, מוסיקה דרום אמריקאית, שירי ילדות וכן הלאה. בין היתר הפסטיבל יכלול גם מופע מיוחד עבור בני הנוער, ערב מיוחד עם המופע "רוק סתוי" שיכלול הופעה של מיטב להקות הנוער הפועלות בעיר ושל צמד הזמרים גיא ויהל שיתקיים ביום שישי, 7.11 בשעה 20:00 במתחם האומנויות לנוער הגג האדום.

המופע של גיא ויהל הוא תוצר של שיתוף הפעולה בין אגף תרבות ואירועים עם מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים שדאגו שגם בני הנוער בעיר יוכלו ליהנות מפעילות נוער במסגרת הפסטיבל. לפני המופע המרכזי יופיעו בגג האדום בזו אחר זו שבע להקות נוער הפועלות מועדון המוזיקה הג'ק של מחלקת הנוער והצעירים עמותת סחלבים ובהם:

בקספייס, הפורפרה, פולילנד, הולי פרוג, ראפיד, פאנק פנדה שזכו במקום השני בתחרות כוכבי הבמה והזוכה בתואר להקת השנה בתחרות כוכבי הבמה, המלאכיות של קירש. מיד אחריהם יעלו לבמה למופע סוחף צמד הזמרים, גיא ויהל שכבשו בשנים האחרונות את תחנות הרדיו וריגשו את כולנו. השניים יבצעו במהלך ההופעה את מיטב הלהיטים מהאלבום הראשון והשני ובהם "רצים באוויר", "שעות של אמת", "להציל אותי" "תראי אני אוהב" וכן שירים מהאלבום השלישי אליו הם שוקדים בימים אלו עם הלהיטים "מרוב אושר" ו"שמיים בוערים".

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת 30 ₪ ומכירה במקום 40 ₪, לפרטים נוספים והזמנות דרך דף הפייסבוק נוער מודיעין מכבים רעות.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, אלעד שמעונוביץ: "בשבוע האחרון יש התעוררות גדולה סביב הפסטיבל והרבה מאוד תושבים פונים, מתעניינים ורוכשים כרטיסים לאירוע שהפך להיות מסורת בעיר ומעניק חוויה תרבותית שונה. לכן גם היה חשוב לנו לחבר את בני הנוער לפסטיבל וליצור עבורם אירוע ייחודי המשלב את הלהקות העירוניות שלנו יחד עם אמנים צעירים ומוכשרים כמו גיא ויהל שייתנו הופעה מצוינת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות