חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

צלילי סתיו 2014

 

עם בוא הסתיו, תחגוג העיר זו השנה ה-15 את פסטיבל ”צלילי סתיו”, שלושה ימים של חגיגה מוסיקלית עם 19 מופעים מגוונים שיתקיימו ברחבי העיר. אלעד שמעונוביץ: ”הפסטיבל הבא כבר בפתח”

 

הפסטיבל יתקיים בסוף השבוע 6-8.11.2014 ויארח כמיטב המסורת מופעים ברחבי העיר חלקם בתשלום ומרביתם בחינם.

הפסטיבל הנחשב לאחד מאירועי השיא בפעילות התרבותית המתרחשת בעיר כולל בתוכו הופעות מפתיעות ומרגשות עם אמנים מהשורה הראשונה, סוגי מוסיקה מגוונים וחוויה מיוחדת בעיר בשלושה ימים שכולם צלילים והרמוניה. הרפרטואר העשיר והמגוון מאפשר לקהל לבחור ולעבור מבמה אחת לשנייה, כאשר מרבית המופעים הם ללא תשלום. 

את סוף השבוע המוזיקאלי יפתח המופע של שלמה גרוניך ומארש דונדורמה המארחים את דני רובס וליאורה יצחק בשעה 21:00 בהיכל התרבות. שיתוף הפעולה בין שלמה גרוניך למארש דונדורמה הוא אחד משיתופי הפעולה המוסיקאליים המסקרנים שנוצרו כאן: גרוניך ודונדורמה יוצרים יחד חוויה מוזיקלית עשירה ואנרגטית, מופע משותף, סוחף ומרהיב. במופע יבצעו יחדיו להיטים מוכרים של גרוניך מתובלים בצבע ובעוצמה לצד חומרים מקוריים ועממיים של דונדורמה כשרוחו ההרפתקנית של גרוניך נושבת בהם. מופע קצבי ושמח, שמלהיב ומשתף את הקהל ורוקם חוויה מיוחדת במינה. ביון השירים במופע: "נואבה", "יש לי סימפטיה", "שירים פשוטים", "עכשיו זה שנינו", "קואיננה" ועוד.

לאחר מכן יתקיים מופע מחווה ללהקת כוורת "אנשי הארון" בהשתתפות שישה מוזיקאים ויוצרים צעירים המשחזרים את חוויית כוורת  דרך העיבודים המוזיקליים המדויקים שבוצעו דאז ועד לתלבושות, ההעמדה וההומור הקלאסי שאפיינו בחן את הלהקה המיתולוגית שהיא נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. מופע זה יערך בלובי היכל התרבות השעה 22:30 כאשר הכניסה למופע חופשית והציבור מוזמן.

ביום שישי יתקיימו מגוון מופעים ברחבי העיר כאשר בשעה 14:00 יערך באולם עינן שבקניון עזריאלי מופע חדש קצבי ומרגש של הזמרת, נורית גלרון עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים. באותה שעה בהיכל התרבות יתקיים מופע שיש אהבה ותשוקה מרחבי העולם "Historia d'un amor" בהשתתפות הזמרת קטרינה ריי-צ'פלב בליווי כינור ופסנתר. חובבי מוזיקה צוענית, ג'יפסי, ג'ז כלייזמרים ויידיש יוכלו ליהנות ממופע של "הפרה הצוחקת" , הרכב עממי, צבעוני משובח ומשמח עם ביצועים אינסטרומנטליים אנרגטיים וסוחפים ועד שירי אהבה מרגשים ושקטים. אירוע מוזיקלאי נוסף שיתקיים באותו יום מיועד לילדי העיר והוריהם כאשר בפארק בעמק החולה יערך המופע "אגדה מוסיקאלית קסומה" בשיתוף הקהל עם מוסיקה נפלאה של צ'ייקובסקי, מוצרט, ויואלדי, שטראוס ועוד, בהשתתפות אביה רוט, שחקנית ומספרת האגדות.

בערב שבת בשעה 21:30 יעלה על הבמה בהיכל התרבות, הזמר דני סנדרסון, מחלוצי הרוקנרול בארץ למופע חדש עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים מהרפרטואר העצום שלו ושל כוורת, גזוז ודודה. מופע אנרגטי, סוחף, מצחיק ומרגש. בין השירים: "נתתי לה חיי", הגלשן שלי", "דון קישוט", "הלא נודע", "אלף כבאים", "יו יה", "חללית", ועוד רבים וטובים.

בני הנוער בעיר יוכלו גם הם ליהנות מפעילות נוער במסגרת פסטיבל צליל סתיו כאשר ביום שישי בשעות הערב יופיעו בגג האדום שבעת להקות הנוער הפועלות בעיר ומיד אחריהם יעלו לבמה למופע צמד הזמרים, גיא ויהל עם הלהיטים שלהם ובהם "רצים באוויר", "להציל אותי" ו"תראי אני אוהב".

במסגרת הפסטיבל יתקיימו ביום שבת מופעים חוצי דורות ויבשות ובהם "בינבטרון" במופע של חמישה נגנים אשר מבצעים שירי ילדות כגון אלוהים שלי, גברת פלפלת, תנו לגדול בשקט, פרפר נחמד, דלת הקסמים, פינוקיו, אדון שוקו ועוד, בביצועים ייחודיים של רוק, רגאיי, פאנק ועוד.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "פסטיבל הקרקס המוצלח רק הסתיים, אבל באגף התרבות בעירייה כבר עובדים על האירועים הבאים עבור תושבי העיר והפסטיבל הבא כבר בפתח. פסטיבל צלילי סתיו הפך למסורת בעיר והוא צומח משנה לשנה, גם ברפרטואר האומנותי וגם בכמות הקהל המגיעה ליהנות מסוף שבוע מוזיקלי ייחודי המוקדש כולו לתושבי מודיעין מכבים רעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות