חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שרון מעוז: העיריה לא מפרסמת את טיוטת הצעת התקציב לשנת 2015 , אז אני מפרסם

 

חבר המועצה שרון מעוז מבקש מראש העיר לפרסם את טיוטת הצעת התקציב לשנת 2015 שתידון בישיבת מועצת העיר בשבוע הבא. תשובה הוא לא קיבל, אז הוא טרח להעלותה בעצמו עבורכם

 

תושבים יקרים,

היום ה 28/10 אני וחברי תנועתי "מודיעין של כולנו"  משחררים בפעם השנייה בקדנציה הנוכחית לעיון כלל תושבי העיר מודיעין -מכבים-רעות  את הצעת התקציב העירוני לשנת 2015.

השנה, לקראת הגשת הצעת התקציב לשנת 2015, הצעתי שטיוטת הצעת התקציב תפורסם באתר העירייה כך שכל תושב יוכל לעיין בה ואף להגיב עליה דרך נציגיו במועצת העיר. עוד דרשתי, שבניגוד לשנים עברו, הצעת התקציב תוגש לחברי מועצת העיר כקובץ דיגיטלי (אקסל) ולא רק כחוברת מודפסת בלבד כפי שהיה נהוג עד כה. למרות צו בית משפט המחייב את העירייה לעשות זאת טרם נעניתי על ידי ראש העירייה. בטוחני שבסופו של יום גם הוא יצטרך להבין שתושבי מודיעין מכבים רעות חייבים להיות שותפים אמתיים לקביעת סדרי העדיפויות העירוניים וששקיפות, כפי שכולם מסכימים, מונעת שחיתות.

מאחר וראש העירייה, מר חיים ביבס המשמש גם כראש מרכז השלטון המקומי בישראל בחר להתעלם מקריאותיי כחבר מועצה, מצו בית משפט, מהחוק ומחובתו לפעול בשקיפות ונמנע מלהוציא את הצעת התקציב בקובץ דיגיטלי.

להיעדר השקיפות בעיריית מודיעין מכבים רעות יש השלכה ישירה על יכולתנו כחברי המועצה, לזהות בזמן אמת כשלים בניהול העיר ולטפל בהם, על הגברת המוטיבציה למנהל תקין ולא תקין וכמובן - על יכולת התושבים לדעת מה מתרחש בעירם. אני וחברי לתנועת מודיעין של כולנו בחרנו כן לשקיפות וכן לחוק. עשינו מאמצים רבים להביא את ההצעה לידיעת הכלל בצורה של קבצים מצולמים. במהלך הימים האחרונים סרקנו עבורכם את עשרות העמודים ואלפי הסעיפים בחוברת התקציב שנשלחה אלינו. השנה יותר מתמיד חשוב שאתם התושבים תהיו שותפים אמתיים לקביעת סדרי העדיפויות העירוניים וגם אתם תדעו מבעוד מועד (ולא בדיעבד) כיצד בכוונת העירייה לחלק את התקציב העירוני. 


כתנועה שדוגלת בעיקרון שקיפות השלטון וטוהר המידות הכנו אתר ייחודי לתקציב לכל תושב המעוניין לעיין בו. ניתן לפנות אלינו ,להשאיר הודעה, לעזור לייעץ ..והכי חשוב: להשפיע!

מודיעין של כולנו - התקציב העירוני 2015 - בואו להשפיע על עתידכם  !
http://yosslevi.wix.com/modiin4allbudget2015
 
1.התקדים בעיר תל אביב:
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3410563,00.html
2.פסק הדין של השופט ד"ר מורדיק המחייב את הצגת התקציב על קובץ
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3410563,00.html

3. תזכורת: מודיעין של כולנו מציגה: תקציב 2014
https://www.facebook.com/modiin4all/photos/a.179439302143161.48733.125473677539724/552326338187787

אנו מתכבדים להגיש לכם בזאת את הצעת תקציב העירייה לשנת 2015. בימים הקרובים נשקוד על לימוד הצעת התקציב ונעדכן אתכם בנדון. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה והבהרה בנושא התקציב. 



לרשותכם בכל עת,


שרון מעוז

חבר מועצת מודיעין מכבים רעות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות