חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בעיריה משדרגים את טקס הזיכרון לרצח יצחק רבין

 

משנה לשנה, גם המנהיגות בעיר החלה לשנות את יחסה לרצח יצחק רבין ומטקס "אינטימי" של בני נוער, משדרגת העיריה את הארוע למשהו ממלכתי ושל כלל הציבור וזה אומר כולל השתתפותו של ראש העיר חיים ביבס

 

בשנים שחלפו, כותב שורות אלה לא הרפה, טען שהטקס לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל (למי ששכח, הוא חתם על מגילת היסוד של מודיעין) גומד וזאת יש לאמר לא נעשה במכוון ודרש להפכו לממלכתי ולכלל הציבור. ואכן,  משנה לשנה והשנה במיוחד מישהו החליט להפוף את הטקס לארוע שנוגע לכל אחד מאיתנו ולא רק בני נוער.

העיריה שלחה הודעה ולפיה העיר תציין ביום שלישי 04.11.14 את יום השנה ה-19 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, שנרצח במוצאי שבת 4.11.1995.

הטקס העירוני אליו מוזמנים כלל תושבי העיר יתקיים, באמפי של תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין, בשעה 20:00 בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס חברי מועצה, נציגי ציבור ילדי תנועות הנוער העירוניות ותושבים. 

את הטקס השנה עורכים תלמידי שכבת י’ מבית ספר עירוני ב’ הנקרא על שמו של יצחק רבין. הטקס יהיה בסימן "היד הקלה על המקלדת" ויעסוק בזיכרון לרבין ובגילויי הגזענות והאלימות המילולית שעדיין נוכחים בחברה הישראלית, המקבלים ביטוי גם ברשתות החברתיות.

יצחק רבין חותם על מגילת יסודה של מודיעין

לטקס תוקדם פעילות מיוחדת של מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים, שתתקיים בפארק הדגים. בכניסה למתחם תוצב תערוכה לזכרו של רבין שהוכנה על ידי תנועת הנוער העובד והלומד. חברי התנועה ילוו את המבקרים במתחם עם תמונות וסרטונים העוסקים בדמוקרטיה. בשעה 19:30 יחל כינוס בתערוכה הסמוכה לאמפי, כאשר הטקס עצמו יתחיל בשעה 20:00 ויארך כשעה. הכניסה חופשית והציבור מוזמן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות