חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בינתיים מודיעין מחוץ לטווח

 

ביומיים האחרונים מבצעת עיריית מודיעין מכבים רעות בדיקת היערכות לשעת חירום למרות שאין כל התרעות או הנחיות מיוחדות מפיקוד העורף. בעיר מודיעין יש בכל הבתים ממ"דים ובימים אלה העירייה מוודאת שכל המקלטים ברעות ומכבים יהיו מוכנים לשעת חירום. לתושבים מומלץ לצייד את הממ"דים

 

מתחילת הלחימה בצפון הארץ נמצאת עיריית מודיעין בקשר ישיר ורציף עם פיקוד העורף. השבוע נמסר מהעירייה כי פיקוד העורף לא נתן התרעות לגבי העיר מודיעין אך במידה ויינתנו הנחיות אחרות, הן תבוצענה באופן מיידי.

בעיר מודיעין כל הבתים נבנו עם מרחבים מוגנים, (ממ"דים), או מרחבים קומתיים, (ממק"ים). ממ"דים יש גם בשכונות רעות ב’ ומכבים א’.

ברעות א’ ובמכבים ב’ + ג’ לא הותקנו ממ"דים ומצויים בהם מקלטים. לטענת העירייה מספרם מספק לקליטת כל התושבים. בימים האחרונים מבצעת העירייה בדיקה של כל המקלטים, ניקיונם וארגונם, בדיקת מלאי מים ועוד כדי שיעמדו מוכנים לשעת חירום.

המקלטים יפתחו בעת התרעה על ידי ניידות הסיור העירוני, כאשר העירייה תבחן מתן מפתחות לכמה דיירים בכל אשכול כפי שהיה מקובל בעבר. כמו כן, יופצו רשימות המתארות לאיזה מקלט מופנה כל תושב, הן בדיוור ישיר בתיבות הדואר, באתר האינטרנט של העירייה והן במוקד העירוני.

הקייטנות בעיר פועלות כסדרן ובכל מבני החינוך בהן פועלות הקייטנות קיימים ממ"דים לשעת חירום.

בכל רחבי העיר מותקנת מערכת כריזה, באם יהיה הצורך להשמעת אזעקה.

למרות שלא מוכרז מצב חירום באזור, העירייה ממליצה לכל תושב לנקוט מספר צעדי זהירות מתבקשים, ליתר ביטחון, ולהכין במרחב המוגן בביתו ערכת חירום המתאימה לצרכיו האישיים והכוללת: מים, אוכל, פנס, רדיו ועוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות