חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע ”נעים להכיר” - משה ומאיר מאינגליש קייק מרכז מרל”ז

 

עיקר עיסוקה של אינגליש קייק הוא אפייה ביתית משובחת. במקום תמצאו מבחר מעדנים איכותיים באווירה נעימה וברמת שירות גבוהה במיוחד

 

השבוע "נעים להכיר" - משה ומאיר  מאינגליש קייק מרכז מרל"ז


אבא ובן, משה ומאיר, אשר מנהלים חנות של "אינגליש קייק" במודיעין, בחרו לבוא מהמקום של עסק אשר פורץ קדימה, ולהעניק לתושבי העיר והאזור שירות אדיב ויחס אישי. זאת למרות האתגרים הלא קלים איתם מתמודדים בעלי העסקים הקטנים, במיוחד במודיעין, כמו ארנונה גבוהה, גבית תשלומים גבוהים, אגרת שילוט וכד’. ייחודה של "אינגליש קייק" טמון באיכותה של עבודת היד, שנעשית באהבה ובמקצועיות רבה, באיכותם של חומרי הגלם, ובהימנעות מחומרים משימוש במשפרי אפייה.


לדברי הבעלים, ההקפדה על כל פרט מניבה דברי מאפה משובחים בטעם ביתי ובאיכות גבוהה במיוחד.עיקר עיסוקה של אינגליש קייק הוא אפייה ביתית משובחת. במקום תמצאו מבחר מעדנים איכותיים באווירה נעימה וברמת שירות גבוהה במיוחד. בבית הקפה נהנים מארוחות בוקר מפנקות, סלטים, קישים, כריכים, טוסטים וקינוחים עשירים. גם הספרים שעל המדף שלהם נבחרו בקפידה והם איכותיים מאוד.

יו"ר האיגוד דרור אטרי: " החלטתי לעשות השבוע מעשה והצטרפתי כחבר מועדון של אינגליש קייק , האהבתי את היוזמה בה חבריי בעלי החנות משה ומאיר מעניקים הטבות יחודיות לתושבי העיר וכל זה מהמקום שלא רק מקבל אלה מעניק ,ההטבות הינם בחינם :  לימי הולדת , לקפה עשירי חינם וכו... על כן , המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לחזק את חברנו בקהילה העסקית ולבוא ולקנות בעסקים הקטנים בכל ימות השנה."
איגוד העסקים מודיעין והשפלה שב קורא לכם לקנות בעסקים הקטנים וליהנות מהשירותים, שהם מספקים במודיעין ובמדינתו בכלל, ולתת בכך את תרומתכם הצנועה לשגשוג עסקים אלה.

אז אם בא לכם קפה טוב ומאפה קפצו לאינגליש קייק במרכז מרל"ז מודיעין .

חשוב מאוד שנפתח את הלב ונחבק את חברינו בקהילה העסקית. יחד נעניק להם דלת להזדמנויות עסקיות. אז בואו נעניק להם אהבה היום ובכל ימות השנה!

שבת שלום ושקטה לכולם

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות