חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הקפות שניות במודיעין מכבים רעות

 

יותר מאלף תושבי העיר הגיעו בערב יום רביעי האחרון לרחבת היכל התרבות ולמרכז "לב רעות" ברעות כדי לחגוג את חג שמחת תורה ולקיים את מצוות ההקפות השניות.

 

 באירוע אותו ארגן האגף לתרבות ואירועים, השתתף ראש העיר חיים ביבס שהתכבד בהקפה הראשונה וכן סגניו, מיכאל חרל"פ ואילן בן סעדון, חברי המועצה גבי אדרי, ברוך בוחניק, הילה שי-וזאן ומירב פלג, רב מודיעין הרב אליהו אלחרר, רב מכבים רעות הרב יעקב ציקוטאי, ראש העיר הראשון של מודיעין, משה שכטר שאף הוא התכבד להוביל את אחת ההקפות.

אורח נוסף שכיבד את האירוע בנוכחותו הוא שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, שבירך את התושבים לכבוד החג. בהקפה הראשונה התכבד ראש העיר חיים ביבס, ורבני העיר. בהקפה השנייה התכבד ראש העיר הראשון משה שכטר וסגני ראש העיר אילן בן סעדון ומיכאל חרל"פ. וביתר ההקפות התכבדו גבאי בתי הכנסת ותנועות הנוער בני עקיבא והצופים הדתיים. בני הנוער שרקדו בדבקות שימחו את הקהל הרב שהגיע גם לבמה ברחבת הירידים בקניון עזריאלי וגם לבמה במרכז "לב רעות".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק תרבות יהודית, מיכאל חרל"פ: "שישו ושמחו בשמחת תורה, הוא אירוע שמחבר בכל הדורות את כלל ישראל. גם במודיעין התחברו כלל התושבים בסימן יחד שבטי ישראל. בקהל נראו נשים גברים נוער וטף חילונים ודתיים ובעצם מגוון של תושבי העיר שבאו לשמוח בשמחתה של התורה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות