חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירוע חגיגות היובל לאגודה לתרבות הדיור

 

האגודה לתרבות הדיור חוגגת יובל של פעילות חברתית-קהילתית, באירוע הוקרה ארצי לוועדי הבתים מכל רחבי הארץ, כהערכה על פעילותם ההתנדבותית ותרומתם לחברה הישראלית.

 

האירוע יתקיים ביום חמישי ה-13.11.14 בשעה 19:00 בתיאטרון הקאמרי בתל אביב בנוכחת וועדי הבתים, ראשי ערים, חברי הוועד המנהל ואישי ציבור.

במהלך הערב יישאו דברי ברכה, שר הבינוי והשיכון, ח"כ אורי אריאל ומנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק, יוצג המחזמר "קזבלן" ויוגש כיבוד קל למשתתפים. וועדי הבתים מוזמנים לקחת חלק באירוע בעלות של 40 ₪ בלבד לכרטיס כאשר את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך מחלקת הנהלת חשבונות באגודה בטלפון 03-5631820.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק: "אין לי ספק כי ההצלחה לה זוכה האגודה בשנים האחרונות, הושגה בזכות העבודה המאומצת והמסורה הן של עובדי האגודה והן של מנהלי/ות ועובדי הסניפים במחוזות, בהם אני רואה שותפים לעשייה הברוכה. אני מזמין את וועדי הבתים להשתתף באירוע ההוקרה שהופק במיוחד לכבודכם" מנהלת מחלקת תרבות הדיור בעירייה, זיוה אסא: "זוהי הזדמנות נהדרת לפתוח את השנה בתודות לכל האנשים הנפלאים המתנדבים בפעילותם למען השכנים ולמען הטיפוח לשמירת סביבת המגורים. אני מזמינה את ועדי הבתים בעיר לקחת חלק וליהנות מערב הוקרה זה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות