חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פותחים את הבוקר בקתדרה

 

במרכז הרב תחומי פותחים את הבוקר עם סדרת המפגשים "קתדרה של בוקר" עם מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות אחת לשבועיים. אירוע הפתיחה יתקיים ביום שלישי 28.10

 

במרכז הרב תחומי פותחים את הבוקר עם סדרת המפגשים "קתדרה של בוקר" עם מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות אחת לשבועיים. אירוע הפתיחה יתקיים ביום שלישי 28.10 בשעה 09:30 באולם הכנסים של המרכז הרב תחומי ויכלול את המופע "מזרח מקרוב ומרחוק" עם הזמרת שולי נתן המשלב את מיטב השירים בלאדינו "אברהם אבינו", "אדיו" ושירים נוספים מארצות אגן הים התיכון, עם הסיפורים שמאחורי השירים ובשיתוף הקהל.

סדרת המפגשים תתקיים בימי שלישי אחת לשבועיים בשעות הבוקר ויכללו הרצאות וסדנאות מרתקות. המפגשים במחיר של 25 שקלים ובהם "חייה ומותה של מרלין מונרו" עם גילויים חדשים אודות חייה ומותה של כוכבת שנות השישים. "הפרעות אישיות בקרב עבריינים" עם המרצה גילי בר דוד העוסק באבחון וניתוח אישיות קרימינלית של אסירים מפורסמים כגון דודו טופז, פרשת אושרנקו ורוצחי נהג המונית, דרק רוט.

"העוצמה שבמחשבה" עם המנחה יניב שמעוני העוסק בשימוש ביצירת דימויים מודרכת לשיפור כל תחומי החיים ובהם בריאות, קריירה זוגיות והתפתחות אישית. כמו כן תתארח באחד מפגשי הבוקר גם אורית גורן במוכרת כאורית הנגרית מהטלוויזיה בהרצאה "לנצח את הסיכוי", סיפור על ילדות קשה והתבגרות בטרם עת והרצאות מרתקות נוספות. רשימת המפגשים המלאה מופיעה בחוברת המרכז הרב תחומי באתר העירייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות