חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

של מי הטרנטה הזו

 

ברחוב מבוא רעות בסמוך לבית ספר "עמית", חונה לו ללא דורש רכב מאובק כשאיש מהפיקוח לא דואג להוציא מהמקום את המפגע שלך תדע איזה עוד סיכונים הוא מכיל. ובוודאי יש עוד כאלה  

 

איזה סיכוי יש לך לשרוד אם אתה תושב העיר המתגורר בדירת קרקע והחלטת להקים על שפת הכביש חניון מקורה פרטי משלך. נכון, 0% כי בתוך יממה או שניים יגיע אליך פקח עירוני ואם תמשוך זמן, הם כבר יטפלו בך. ועוד איך

שונים הדברים כאשר במקום חניון, אתה בא, פשוט מחנה רכב טרנטה שאתה מנסה למוכרו ללא הצלחה אפילו בפרוטות והולך לביתך. כאן הסיפור שונה לחלוטין מה זה שונה...

בשדרות מבוא רעות, רחוב הכניסה הראשי של רעות ובסמוך לבי"ס יסודי, חונה לו מזה זמן רב רכב פרטי מעלה אבק. לא ברור אם מדובר ברכב חסר ערך שננטש טאו חלילה רכב ממולכד.

איש לא יודע כמה זמן הרכב הנ"ל תקוע לו שם,  אבל י. תושב הסביבה שפנה אלינו יודע לספר כי הרכב עמד לפני זמן רב ברחוב חרמון בשכונה ובעליו מסיבות לא ידועות העבירו להיכן שהוא נמצא היום.

רק לפני כחודש הגיע למקום איש הפיקוח העירוני, שהצמיד לחלון הקדמי מדבקת אזהרה שעל בעלי הרכב יש להוציאו מהמקום תוך 48 שעות אחרת הרכב יילקח וייזרק למגרש גרוטאות או לחילופין יושמד וכל הנזקים בעקבות כך יהיו על בעליו.

בינתיים חלפו 48 שעות ואפילו כמעט חודש ומי שכן הגיע היה ככל הנראה בעל מוסך או מגרש לחלפים . האיש הדביק מדבקה משלו. הפיקוח בינתיים טרם עשה דבר, י. תושב השכונה שצילם את התמונות סיפר שהוא פנה לא אחת למוקד העירוני והובטח לו שהעניין יטופל.

אז לידיעת המוקד, לא, זה לא טופל ועוד כמה רכבים כאלה והשדרה תהפוך בית קברות לרכבים ננטשים שלא לדבר על אפשרויות  ביטחוניות עוד פחות נעימות.

מקור המבין בהלכות הפיקוח סיפר לנו לא לציטוט כי מי שתוקע את הענין זו הבירוקרטיה המחייבת את הפיקוח לנקוט במס’ צעדים הדורשים את תגובת בעל הרכב ולכן זה לוקח זמן.

לוקח או לא לוקח, המצב הקפקאי הזה לא יכל להמישך לו כך סתם. אז תושב/ת יקר/ת. אם בסביבה שלך יש רכב מעלה אבק, תודיע לפיקוח ולמוקד אבל תודיע גם לנו + תמונה אם אפשר ואנו נביא את הענין לידיעת הכל כולל הפיקוח העירוני הנכבד. http://mcity.co.il/mailto.php?type=red

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות