חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הסדרי התנועה לקראת פסטיבל הבינלאומי לקרקס בישראל

 

מורה נבוכים בכל הנוגע לדרכי ההגעה, החניה לבאי פסטיבל הקרקס שישתרע על פני כל 3 ימי חול המועד

 

פסטיבל הקרקס הבינלאומי הגיע לעיר זו השנה השלישית ברציפות וכמו בשנים עברו הפסטיבל יכלול שלושה ימים של עשרות מופעי קרקס מרהיבים הכוללים מופעי אקרובטיקה אווירית, להטוטנות, ליצנות, לוליינות, קטעי ג’אגלינג, מופעי אש, פנטומימה ותיאטרון, המלווים באפקטים ייחודיים גדושים במתח ובהומור, וירטואוזיות ויכולת גמישות מופלאה של האמנים המגיעים מהארץ ומחול.

פסטיבל הקרקס המתקיים בחול המועד סוכות יחול בימים ראשון עד שלישי בתאריכים 14-12 באוקטובר הוא אירוע הקרקס הגדול בישראל, והוא מהווה אירוע רב-משמעות עבור קהילת אמני הקרקס בישראל מעצם היותו הבמה הגדולה והיחידה בארץ למופעי קרקס על כל סוגיו, כמו גם מקור משיכה לאמני קרקס מרחבי העולם.

השנה יתקיימו בפסטיבל שלושה מופעים מקוריים בתשלום אשר יוצגו באולמות ובאוהל הקרקס המיוחד שיוקם עבור הפסטיבל בשעות הבוקר ואחה"צ המוקדמות.

בנוסף, בין השעות 18:00-23:00 מחכים לבאי הפסטיבל שלל מופעי קרקס לכל הגילאים הפתוחים לקהל הרחב ללא תשלום. בין המופעים המיוחדים: קברט קרקס Kibali  מופע של מיטב אמני הקרקס מרחבי העולם, "המתנדנדים"- אמנים המתהלכים על עמודים בגובה 4 מ’, "מסע צועני"- מופע המשלב טכניקות של חבל אנכי, אקר ובלאנס, עמידות ידיים, טרפז ודאבל טרפז במופעים ספונטניים  אשר יפתיעו את עוברי האורח בסצנות של מחול ותיאטרון פיזי בנקודות שונות ברחוב, מופע Clepsydra מאיטליה: סבך של גופים ותנועה בחיפוש אחר תדהמה ופליאה.

בעירייה ציינו כי בשלושת ימי הפסטיבל בין השעות 16:30 ל-23:00 ייחסמו לתנועת רכבים ולחנייה הרחובות: עמק דותן (אי זוגי) ממרכז מרל"ז ועד פינת עמק יזרעאל (מזרח). הפניה לנחל עיון תישאר פתוחה. רחוב עמק יזרעאל - מערב (צד זוגי) בקטע שבין כיכר "הולמס פלייס" לכל אורכו עד רחוב עמק החולה.

רחוב נחל ירמוך - תיסגר יציאה/כניסה מכיוון רחוב עמק יזרעאל. יציאה וכניסה לרחוב תתאפשר אך ורק מכיוון רחוב נחל עיון. רחוב עמק החולה - צפון (צד זוגי) בקטע שבין האמפי פארק לפארק הדגים ייסגר לסירוגין למספר דקות בהתאם לאירועים שיתקיימו במקום.

כמו כן רחוב עמק יזרעאל (מערב) בקטע שבין עמק דותן לנחל ירמוך ייסגר למשך שלושה ימים החל מתאריך 12.10.14 בשעה 11:00 ועד תאריך 14.10.14 בשעה 24:00. דיירי רחוב עמק יזרעאל (אי זוגי) מתבקשים להחנות את רכבם בחניות הפנימיות של הבתים בימי הפסטיבל.

לבאי הפסטיבל יוקם חניון מרכזי בשדה הפתוח מזרחית לרחוב יאיר פרג סמוך לכניסה הצפונית למכבים. שאטלים יאספו את הבאים מהחניון וחזרה אליו ויבוצעו סבבים באופן שוטף החל מהשעה 17:30 ועד 23:30 כאשר נקודת איסוף חזרה לחניון תמוקם ברחוב עמק יזרעאל 7 פינת נחל בזק.

חניית נכים: תתאפשר בחניון אספלט ברחוב עמק דותן מול "הולמס פלייס" - כניסה לחניה תהיה מול רחוב עמק דותן 52. עוד ציינו כי הכניסה לאירוע תבוצע באמצעות כניסות מבוקרות (מסרקי בידוק), התושבים מתבקשים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות כוחות הביטחון, המאבטחים והסדרנים.

כמו כן לא תותר חניית רכבים בשטח הפסטיבל רכבים חונים יגררו לחניון הכורכר מול היכל התרבות, לא תותר הכנסת בעלי חיים לאירוע, לא תותר הכנסת נשק פרטי/צה"לי/משטרתי לאירוע. בימי הפסטיבל יחולו שינויים בלוחות הזמנים ומסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית בעיר. יש להתעדכן באתר העירייה ובמוקד הטלפוני של חברת קווים בטלפון: 2060*

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: " "ההכנות לפסטיבל בעיצומן, זה פרויקט לוגיסטי לא פשוט אליו נערכים כל אגפי העירייה. כאשר מגיעים עשרות אלפי מבקרים לתא שטח קטן ברור שיש עומסי תנועה

ולכן חשוב להישמע להוראות ההגעה והחנייה. הכשרנו את שדה החמניות בין מודיעין למכבים עבור מגרש חנייה ענק ומומלץ מאוד לנסוע דרך כביש מנחם בגין ולחנות שם.

ממגרש החנייה ניתן להגיע במרחק הליכה של מספר דקות או בשאטלים מסודרים שאנחנו מפעילים. גם את האורחים המגיעים מחוץ לעיר אנחנו מפנים באמצעות אפליקציית "WAZE" לשדה החמניות. חשוב גם להתעדכן בסגירות הכבישים הצפויות באזור, לפעול על פי הוראות ההכוונה של השוטרים והסדרנים כדי שכולם יגיעו ויחזרו הביתה בשלום."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות