חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול סגרו שנה בסדרה של ארבעה מופעים

 

במשך יומיים הופיעו, באולם התרבות בגבעת ברנר, מאות רקדני הלהקה בפני כ–2,500 צופים נלהבים בהפקה מקורית ובמיטב הרפרטואר

 

זוז במחול סגרו בשבוע שעבר את שנת הפעילות בסדרה של ארבעה מופעים. כנהוג בזוז במחול, גם השנה התקיימו מופעי הסיום באולם תרבות מקצועי ההולם את איכות המופעים, כאשר הפעם נבחר האולם שבגבעת ברנר.

במשך יומיים העלה בית הספר למחול ארבעה מופעים, כאשר השנה בנוסף לחגיגת סיום שנת הפעילות, עמדו המופעים גם בסימן עשור לזוז במחול. בסך הכל צפו במופעים של זוז במחול למעלה מ – 2,500 צופים.

המופע הראשון של צעירי זוז במחול עמד בסימן יום הולדת לבית הספר. המופע השני היה של חטיבת להקות הג’אז הבוגרת, ועמד בסימן "רגעים". כל הריקודים במופע עסקו ברגעים מחיי היומיום וביניהם אהבה, אלימות, פחד, שמחה, זקנה ועוד, כאשר כל ריקוד לווה במשפט מפורסם הקשור לאותו "רגע".

את היום השני של סדרת המופעים פתחו הלהקות הצעירות של זוז במחול עם המופע "הצב והארנבת". במהלך כל הריקודים השונים עלו לבמה דמויותיהם של הצב והארנבת כאשר המסר שעבר הוא שמי שמתמיד מצליח ומנצח.

סדרת המופעים הסתיימה במופע של להקות המחול הישראלי בניהולו האמנותי של מוטי וקנין. תחת הכותרת "תרי זוזי" העלו הרקדנים מופע שכלל את מיטב הרפרטואר של הלהקה. את המופע פתח הריקוד "חד גדיא" לצלילי שירה המפורסם של חווה אלברשטיין וסגרה מחרוזת ריקודים שהועלתה לראשונה במופע של זוז במחול בפני חברי פרוייקט "תגלית" של הסוכנות היהודית.

במהלך שני ימי המופעים ערכה הלהקה טקסי פרידה מהבוגרים המתגייסים לצבא בחודשים הקרובים. טקסי הפרידה סחטו דמעות של התרגשות מהרקדנים ומהקהל. הטקס השנה היה מרגש מהרגיל היות ומדובר בבוגרים שחלקם רוקדים בלהקה עוד מכיתה ב’-ג’.

לדברי רואי כבירי, המנהל האומנותי של זוז במחול, למרות שבמהלך שנת הפעילות עברה הלהקה אינסוף רגעים מרגשים הרי שמופעי הסיום הם ללא ספק המופעים המרגשים ביותר של השנה.

כבירי: "מדובר בסיום של שנה אינטנסיבית מאוד ובפרידה מרקדנים רבים המתגייסים בזמן הקרוב. מדובר ברקדנים אותם אנו מכירים ומלווים כעשר שנים מאז היו ילדים קטנים, ולמרות שכמו הבוגרים האחרים גם איתם ישמר הקשר, עדיין מדובר בסוג של פרידה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות