חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

העדכון השבועי של מודיעין חופשית - הכל על מלחמות הדת, מכרזים והבריכה

 

בעדכון השבועי של ”מודיעין חופשית” תמצאו הכל על מה שהתחולל בחודש ובשבוע האחרון, סביב החסכון במכרזים, על מחירי הכניסה לבריכה, על שרותי הדת והדת על פי הרב אלחרר ומלחמת המגנטים על פי פרסומים mcity, ואפילו על בית הקפה ””לואיז” שיהיה פתוח בשבת

 

דו"ח מבקר המדינה בנושא הכנסות והוצאות הבחירות המקומיות 

המבקר מציין שהדו"ח המתייחס לסיעת 'מודיעין חופשית' הוא חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה, וסיימנו את הבחירות בעודף. מכיוון שההוצאות שלנו היו נמוכות מאד (25,842 ₪), החזרנו למשרד הפנים את עודף מקדמת המימון שקיבלנו ממשרד הפנים לאחר הבחירות.

 

פעילות 'מודיעין חופשית' בחופשת סוכות

- בכניסה לפארק ענבה - נקדם את פניהם של אורחי הפארק בברכת: 'ברוכים הבאים למודיעין"

- הפצת פליירים - באירועי הקרקס שיתקיימו באזור היכל התרבות ופארק הדגים

אני קורא לכלל תושבי העיר, בואו בהמוניכם להשתתף בפעילויות ובאירועים

 

ישיבת וועדת הנהלה + ישיבת מועצת העיר                  

בישיבת וועדת הנהלה הבאתי לדיון שני נושאים:

טיפול וועדת המכרזים והעירייה בכל המכרזים והפרויקטים בעיר - כחבר וועדת מכרזים במועצת העיר, שבה דנים רק בחלק קטן מכלל עשרות המכרזים בעיר, הצעתי לקיים את כל המכרזים בכל התחומים, באמצעות מח' מכרזים והתקשרויות ובאופן עצמאי, במטרה להגיע לעלויות הנמוכות ביותר של כל מכרז או פרויקט, ולחסוך כספי ציבור במיטב.

ראש העיר טען, שחלק מהמכרזים הגדולים מטופלים ע"י החברה למשק וכלכלה שהוא גוף מקצועי ומנוסה בפרויקטים גדולים שבהם הוא משיג עלויות נמוכות יותר מאשר העיריות, ועומד בלוחות זמנים הנדרשים. 

שיוויון במחירי הכניסה לבריכת השחייה העירונית והנחות לאזרחים וותיקים - בהמשך למכתבו של עו"ד שמואל שנהר אל ראש העיר למחיר אחיד בכניסה לבריכה, לכלל ציבור תושבי העיר (כולל תושבים שמשלמים עבור שעות הפרדה לנשים בלבד ולגברים בלבד), ולמחיר של 50% לאזרחים הוותיקים, מהמחיר לתושבי העיר, הגשתי הצעה לדיון בנושא.

ראש העיר טען שהמחירים בבריכה העירונית בעיר הם נמוכים יחסית לערים דומות לנו, וביקש להביא נתונים מבריכות עירוניות בערים: כ"ס, רעננה, הרצלייה, רמת השרון וכו'.

אשמח לקבל סיועכם להשגת נתונים של מחירי הכניסה (מנוי שנתי וכרטיס בודד) לבריכות העירוניות בערים הנ"ל, כולל מחירי כניסה בשעות ההפרדה, מחירים בהנחות לאזרחים הוותיקים. 

 

מודיעין על פי הרב אלחרר ומח' שרותי הדת

 http://www.mcity.co.il/index.php?id=53582 - מאז נטש אותנו הרב לאו לאנחות והותיר אותנו עם רב עיר ומחזיק תיק דתות חרדים, מודיעין על רבע אוכלוסייתה הדתית והמסורתית נגררת למחוזות להם לא פיללנו. בכתבה הבאה: מה הם דעותיו המוצהרות של הרב אלחרר.

מודיעין-מכבים-רעות היא עיר פלוריסטית, חופשית-חילונית, והגיע הזמן למנות רב עיר אחד, ציוני נאור, עדיף שיהיה רפורמי/קונסרבטיבי, במקום רב עיר חרדי ורב רובע חרדי.

 

מי צריך חסות אם אפשר להוציא מהקופה הציבורית

http://www.mcity.co.il/index.php?id=53587 - שנים רבות בנק איגוד נתן חסותו למגנט לוח זמני הדלקת נרות וכניסות שבתות ומועדים בעיר. השנה בגלל המאבק הדתי/חרדי בעיר, הבנק דחה את הבקשות לחסות ואלפי השקלים יצאו מכספי המיסים. העירייה: זה לא כסף גדול. אבל זה רק כסף כי הקרקס האמיתי סבב סביב לוחות הזמנים עצמם וכן סביב תואר הרבנים.

סכסוך מר בשל מגנטים במגזר הדתי במודיעין

http://mcity.co.il/index.php?id=53587כבר אין על מה לריב במודיעין מסתבר והרוחות סוערות במגזר הדתי בעיר. תככים ומשחקי כבוד של רבנים וחברי מועצת העיר. מה הקשר בינם לבין הציבור החופשי-חילוני בעיר ? כאשר זה בא על חשבון הקופה הציבורית, אז יש קשר. חוץ מזה, אין שום קשר, תרתי משמע.

 

 קפה 'לואיז' - http://www.cafelouise.co.il/he/home/ - רשת בתי הקפה לואיז מתמחה בתפריטי בריאות. לרשת 10 סניפים ברחבי המדינה, ובקרוב ייפתח גם סניף חדש באיזור הפארק הטכנולוגי בעיר (בנין אטריום ליד ליגד). עפ"י הידוע לי, בית הקפה יהיה פתוח בשבתות - כולם מוזמנים כשבית הקפה ייפתח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות