חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כ-300 נשים מהאזור השתתפו בכנס ”Women & Business” מודיעין 2014

 

הכנס נערך באולם עינן על ידי איגוד העסקים מודיעין והשפלה בשיתוף לשכת המסחר ירושלים. נגה קובץ’ ממארגנות הכנס: "הרעיון קיבל תנופה לאחר מפגשים עם נשות עסקים רבות

 

כ-300 נשים השתתפו בכנס "Women & Business" מודיעין 2014", שנערך לפני ראש השנה באולם עינן בקניון עזריאלי מודיעין. הכנס נערך זו הפעם השנייה על ידי איגוד העסקים מודיעין והשפלה, הפעם בשיתוף לשכת המסחר ירושלים, וניהלה אותו נגה קובץ’, חברת הנהלת איגוד העסקים מודיעין והשפלה וחברת נשיאות איגוד לשכות המסחר.

בפתיחת הכנס נשאו דברים יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים נחום ויסמן, שסגנו שמוליק זמל ומנכ"ל לשכת המסחר ירושלים גם נכחו בכנס, נגה קובץ’ המשמשת יו"ר פורום נשות העסקים בלשכת המסחר ירושלים, וחברת מועצת העיר מודיעין הילה שי-וזאן, מחזיקת התיק העירוני של קידום מעמד האישה.

בכנס נערכו פנאלים מקצועיים בנושאים שונים: פנאל אחד נערך בנושא "סינגריה נשית" בהנחיית חלי פרידמן, מרצה למנהל עסקים, מנכ"לית יהל, יו"ר ומייסדת עמותת פני"ם חדשות - פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות, שבו השתתפו: ד"ר קלאודיה ברזילי ד"ר לכימיה וחברה בעמותת פני"ם חדשות, סא"ל במיל עו"ד ענבר קידר ברוך מפקדת בית הספר למשפט צבאי, עו"ד יפית קורן יועצת משפטית של תאגיד מי מודיעין, עו"ד שושי ריבר, ד"ר רותי רביד חברת מועצת העיר כוכב יאיר ורחלי גנות מנכ"לית חברת רייצ’יפ. פנאל שני נערך בנושא "ממלחמה לשלום", ואותו הנחתה טל מזור - מנכ"לית אמ"א שפ"ע (אשה מלווה אשה שיתוף פעולה עוצמתי), ובו השתתפו שרון מנדלאיל - מנכ"לית משותפת בנ.י.ב (נשים יוזמות בעסקים) במודיעין, רעות רסלר מנכ"לית גדולה, חן הילה דורון מנכ"לית קישורי אימהות, ונגה קובץ’. בפנאל זה גילתה מנדליאל כי "לאחרונה הוקמה קבוצת נ.י.ב באזור השפלה מחוץ למודיעין".

בכנס נערכו פאנלים והרצאות מקצועיות: שרון טל, מנכ"ל עמותת רוח טובה מטעם קרן שרי אריסון, סיפרה על שילוב עסקים בעשייה התנדבותית וקהילתית, מיכל גליקמן-פלד, מנהלת סניף רמלה של מעו"ף - הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה, גילתה לנשים מה המדינה עושה למען הצלחת העסק שלהן, שושי גל הלהיבה כאשר גילתה שסמול טוק מביא לעסקאות הגדולות, רחל עבדוש מנהלת סניף בנק הפועלים מודיעין גילתה איך מתמודדים עם אתגרים פיננסיים בעסק אחרי המלחמה, גרסיאלה שפירו-גולדמן, מפתחת שיטת גרייס סיפרה על מיקוד עסקי נכון, עדי קרדונצ’יק מנכ"לית אינפוסטרים נתנה טיפים מעשיים להתנהלות ברשת החברתית לינקדין, ואלה אלקלעי, סמנכ"ל פיתוח עסקי אי.ב.אי בית השקעות, נתנה טיפים פרקטיים לבעלות העסקים כיצד להשקיע את כספן וליצור לעצמן נכס נוסף.

בסיום האירוע נערכה הגרלת פרסים שווים ויקרי ערך על ידי בעלות עסקים לנשים שהשתתפו בכנס.

נגה קובץ’, חברת הנהלת איגוד העסקים מודיעין, חברת נשיאות איגוד לשכות המסחר ובעלת עסק לעיצוב פנים, המכירה היטב את הקשיים והבעיות, שאיתן מתמודדות נשות העסקים הפועלות מהבית או מחוצה לו, אומרת: "לפני כמה שבועות החלטנו קבוצה של מנהיגות מהעיר לעשות דברים ביחד. המסר הוא אחדות, כאשר כל מעגל נשים נשאר עם החברות שלו אבל פועל במקביל עם כל המעגלים הנשיים העסקיים האחרים. זו הפעם הראשונה שבה התקיים בעיר איחוד וחיבור בין כל מעגלי העסקים הנשיים בעיר, במטרה ליצור קהילת נשות עסקים חזקה מעצימה ומקדמת. הרעיון ממנו נולד כנס נשות העסקים הגיע מתוך רצון לחבר בין כל קבוצות העסקים, שאותן מנהלות נשים בעיר ומחוצה לה, כדי להעצים את היכולות שלנו כנשים להתגבר על כל קושי או בעיה בדרך. זו ההזדמנות להודות לכל מנהיגות הקבוצה, שראו לנגד עיניהן את טובת חברותן והערך המוסף בחיבור יחדיו לחיזוק חברותנו, נשות העסקים".

קובץ’ הוסיפה כי "הרעיון לקדם את כנס נשות העסקים במודיעין קיבל תנופה לאחר מפגשים עם נשות עסקים רבות, שסיפרו על קשיים כמו: עבודה מול מחשב לבד בבית במשך שעות רבות, בדידות מקצועית וחברתית, רצון לגדול ולהרוויח יותר כסף, איתור הקולגות המקצועיות שאיתן ניתן להתפתח לממש, להתאחד כקבוצת כח שתוביל את כולנו להצלחה אישית ועסקית, לגלות את הכח הטמון בשילוב הפעילות בין עסקים לקהילה ולהוכיח שזה אפשרי". 

יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי: "איגוד העסקים מאמין בקידום נשות עסקים לפיתוח אישי מקצועי ועסקי, תוך יצירת שיתופי פעולה עם המעגלים העסקיים בירושלים, מודיעין והשפלה, ולאחרונה אף הקמנו פורום מנכ"לים בלשכת המסחר ירושלים, שבו לוקחות חלק 50 אחוז נשות עסקים, שקודמו לתפקידי יו"ריות של ועדות בלשכת המסחר וחברות בוועדות מקצועיות".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות