חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גנב כדי לקנות אוכל // פלילים

 

מה עושים כשרוצים לקנות אוכל, פורצים לכלי רכב. אחרים נדבקו בטרנד החדש של האופנייים החשמליות והזוג הנגנב הראשון ובשלב ראשון רק הכיסא נחנך. פלילים בעיר

 

הימים האחרונים היו ימיהם של הקטינים בעיר, בכל הנוגע לפעילות המשטרתית.

פרץ כדי לממן רכישת מזון

הראשון נתפס והודה שיש לו עבר לא קטן בפריצה לכלי רכב. משנשאל לפשר מעשיו, הסביר לחוקרים כי הוא היה זקוק לאוכל. טיעון טוב אולי במח’ הרווחה, אבל לא דרך טובה להתחיל את החיים. סוף דבר, הנער שוחרר ודיווח על כל הענין הועבר למח’ הרווחה בעיריה, שם יצטרכו לעשות בדק בית בשאלה האיך זה קורה שילד פורץ לכלי רכב כדי לגנוב ולמכור מה שגנב רק כי היה רעב.

כל זה בשביל כיסא של אופנייים חשמליות?

האופנה האחרונה של שימוש באופניים חשמליות למינהם, הפכה למגיפה ממש וכל מי שבידו לשכנע את הוריו להפקיד בידיו לפחות 4.000 שקל, קיבל ליום הולדתו או בלי סיבה אופניים חשמליות למהדרין. בקרוב נשמע יותר ויותר בין הילדים ובני הנוער: אם אין לך אופניים חשמליות אתה לא בענינים.

ומי שאין לו הורים שיזרקו אלפי שקלים על אופניים שמונעים כושר אך נוחים לרכיבה בגבעות מודיעין.אז הנה, כבר יש לנו אחד כזה, רק שהפעם הוא התחיל בקטן, גניבת הכסא. בטח שווה משהו. גם כאן הנער שוחרר בתנאים מגבילים בתקווה שמעתה לא ינסה לשדרג את המבצעים שלו.

השבוע ביצעו בלשי הנוער חיפוש עפ"י צו מבית משפט בביתו של קטין במודיעין. במהלך החיפוש נתפס כיסא אופניים חשמליות שעפ"י החשד הינו גנוב, הקטין עוכב לחקירה ע"י הצוות. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים  מגבילים בתקווה שלא ינסה להבא לשדרג את מבצעי הגניבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות