חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחירי הדלק במודיעין - היכן נתדלק יותר בפחות כסף // בדיקת mcity

 

מחירי הדלק גבוהים אנחנו יודעים, אבל יצאנו לבדוק מאיפה נצא בתחנות הדלק במודיעין הכי פחות פראיירים ואיפה נוכל לקבל שטיפה במחיר מוזל, כדי שבכל זאת למרות הקנס מהתדלוק נצא עם חיוך קטן ומאופק. אז לא מדובר בכסף גדול, אבל מי שמתדלק פעם בשבוע, במצטבר החיסכון לא מעט

 

אנשים רבים יש מכוניות פרטיות ואת רוב התניידותם ממקום למקום הם מבצעים באמצעות הרכב הפרטי שלהם, לצורך כך הביקורים בתחנות הדלק הם על בסיס קבוע, גם אם הם לא כל כך נעימים וקצת כואבים בכיס. רובנו לא שמים לב למחיר הדלק בתחנות הדלק כשהמנורה האדומה דולקת וממהרים למלא בתחנה הקרובה ביותר. אך כדאי לתכנן את הביקור בתחנת הדלק ולתדלק בתחנה הכי משתלמת ואם יש עוד קצת זמן, אז אולי גם לפנק את המכונית היפה שלנו בשטיפה קלה.

מודיעין למי שהגיע רק לא מכבר  נעה בכבישים לא מעט שנים ב"חסדיה" של תחנת הדלק בכניסה לשילת. מי חשב אז על הנחות או תחרות, הגעת תדלקת ולא שאלת הרבה שאלות כי עד ת"א לא תמצא תחנת דלק אחת לרפואה. אבל זה היה אז, כי מאז נפתחו עוד כמה תחנות דלק. האם זה מספיק? לא ממש, כי למי ששכח, מישהו הבטיח לנו כאן לרשת את העיר בתחנות. ההבטחות רובצות אי שם בין תיקי ועדות מחוזיות וארציות, ואנו מתנחמים שהתחנה בשילת לפחות כבר לא לבד.

ממול  התחנה המיתולוגית ממש נפתחה תחנה, ליד הבית האדום גם, בישפרו יש 2, בדרך לליגד יש עוד אחת ולאחרונה נפתחה עוד תחנה בתוך אזור התעסוקה עצמו, וכל זאת בלי לשכוח את התחנה בצומת לטרון, קצת רחוקה אבל למי שנוסע דרומה, גם היא אופציה.

תחנת פז בישפרו


אז יש מספיק או לא,  יצאנו לחפש ב 5 תחנות מתוך מה שיש את זו המשתלמת ביותר, היינו בתחנת פז ובתחנת מיקה בישפרו סנטר, בתחנת דלק מנטה בליגד סנטר, בתחנת דור אלון ובתחנת סונול בשילת.
אז מה בודקים... את מה שהכי הולך בטנק הדלק, מחירי הסולר ואיך לא, את האוקטן הנפוץ 95.. יש לציין שאת ההבדלים הגדולים ביותר מצאנו במחירי הסולר.

הפערים בסולר בלתי נתפסים

אז ככה... בתחנת הדלק "סונול" בשילת מחיר הסולר עומד על 7.66₪ לליטר ואחריה המפריזה הנוספת, תחנת "דלק" מנטה הממוקמת בליגד סנטר עם מחיר של 7.61₪ לליטר סולר, השלישית בסולם הזול יותר היתה "דור אלון" לא שינתה את המצב עם מחיר של 7.52₪ לליטר. כשתחנות הדלק בישפרו מפתיעות עם הבדל של יותר מ - 0.5₪ לליטר. בתחנת הדלק "פז ליטר"  סולר יעלה לכם 7.03₪ וב"מיקה" 7.07₪.

אבל גם בדלק אפשר  לחסוך

בדלק 95 התוצאות לא משתנות. תחנות הדלק פז ומיקה הממוקמות בישפרו יותר זולות ומציעות שירותי ניקיון במחיר אטרקטיבי במיוחד.
מחיר של ליטר דלק 95 יעלה לכם 7.39₪  בתחנות סונול ודור אלון,בדלק מנטה ב- 7.37₪ ובמיקה ופז תקבלו ליטר ב7.31₪.
בפז ובסונול בתדלוק של  25 ליטר תתפנקו בשטיפה חיצונית ב- 10₪ , במיקה ב- 15₪ בתדלוק של 30 ליטר, ובתחנת הדלק דלק מנטה בליגד סנטר שטפה חיצונית בתדלוק של 25 ליטר ב- 5₪ בלבד!
בדקנו גם בתחנת הדלק דור אלון היכן ניתן לשטוף את המכונית והאם הם מפנקים באיזו שטיפה זולה לאחר תדלוק, נמסר לנו שאין בתחנת הדלק שירותי שטיפה.

לאחר הבדיקה שלנו ניתן לומר שהזולות ביותר הן תחנות הדלק מיקה ופז, שמנצחות במחירי הסולר ובמחירי הדלק 95 וגם מספקות שטיפה במחיר סביר ונוח לכל כיס.
מקווים שעזרנו לכם גם הפעם בתחום הדלק. לנו כבר נגמר הדלק, הלכנו לתדלק קצת. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות