חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פארק חדש בא לעיר

 

ערב השנה החדשה נחנך פארק חדש בעיר, "פארק עינב" הממוקם באזור המלאכה - מרכז עינב (מול תחנת הדלק מיקה)

 

הפארק הירוק המשתרע על שטח של 25 דונם כולל מתקני משחק לילדים ופעוטות, מתקני כושר בטבע, משטחי דשא, הצללות, שולחנות פיקניק והחידוש המשמעותי: עמדות למנגלים.

למעשה מדובר בפארק הראשון בעיר בו ניתן להדליק מנגל, זאת בזכות מרחקו היחסי מהעיר. התושבים יכולים להגיע וליהנות מפיקניק משפחתי בפארק מונגש, ירוק ויפה הכולל גם מתקני משחק וחניה בשפע. הפארק נחנך בטקס בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס, סגנו, מיכאל חרל"פ חברי המועצה אלעד שמעונוביץ ושמעון גואטה, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, משנה למנכ"ל, מיכל ענבר פרפרי ואורחים נוספים.

חונכים פארק

בטקס אמר ראש העיר כי "הפארק מהווה בראש ובראשונה מקום בו מותר לעשות מנגלים. הצבנו במקום מתקני משחק ומדשאות לצד עמדות למנגלים ופינות ישיבה על מנת שיהיה נחמד להגיע עם הילדים וליהנות יחד כל המשפחה. אנו חונכים את הפארק ערב ראש השנה בכדי שתושבי העיר יוכלו ליהנות ממנו כבר בחגי תשרי. זאת בזכות פועלם של העוסקים במלאכה שעבדו מסביב לשעון על מנת לעמוד בלוח הזמנים."

בעירייה ציינו כי למרות שבפארק זה ניתן להבעיר אש יש לזכור כי ניתן לעשות זאת רק בהתאם להנחיות, כאשר אפשר להדליק אש רק באזורים המותרים ובמקומות בהם קיימים מתקנים למנגלים. עוד נמסר כי הכנסת כלבים מותרת עם רצועת הולכה ובהשגחה. אסורה הכנסת הכלבים לאזור המשחקים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות