חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

אסיפת הורים קצת אחרת בניצנים

 

בבית הספר ”ניצנים” החליטו להפתיע את ההורים וליצור עבורם אסיפת הורים מעניינת. כל ההורים ציפו לאסיפה שגרתית...

 

בבית הספר "ניצנים" החליטו להפתיע את ההורים וליצור עבורם אסיפת הורים מעניינת. כל ההורים ציפו לאסיפה שגרתית, בה מנהלת בית הספר תציג את יעדי בית הספר ופעילותו, המורים מספרים על העשייה. כשהגיעו לבית הספר הופתעו ההורים לקבל בכניסה ממנהלת בית הספר, אורלי אבידן, מפה ולו״ז מסודר לסיור בבית הספר כאשר המדריכים היו התלמידים.

בסיור שנערך על ידי הילדים, ראו ההורים את מעבדת המתמטיקה החדשנית שהוקמה בביה"ס,  בה ילמדו התלמידים לחקור בעיות במתמטיקה, יתנסו במגוון משחקי חשיבה חדשניים,  בפעילויות על שטיחים מתמטיים, יצפו במצגות וסרטים המסבירים על נושאים במתמטיקה ומפעילים את הילדים לחשיבה. בנוסף ראו ההורים במהלך הסיור את חדר ה"העצמה" הקיים בבית הספר.

זהו חדר בו יש מוקדי ישיבה על שטיחים, פופים, סביב שולחנות נמוכים ושטיחים. את החדר הקימו אנשי הצוות המקצועיים במטרה לתת מקום חם ותומך לילדי בית הספר, ליצירת מפגשים חברתיים, למשחק וקריאת ספר בניחותא. הילדים וההורים סיירו בתערוכות השונות בבית הספר שהוקמו על מנת להציג הישגים של מדענים ואנשי רוח ישראלים ופיתוחים שנעשו בישראל ומשפיעים על העולם כולו.

עוד נהנו ההורים מתערוכה של צילומי תלמידים של השתקפות אור וצל בעיר אותה הכינו הילדים שיצאו עם מצלמה וצילמו תמונות בעיר שבהם רואים השתקפות של בתים בתוך שלולית, משחקי אור וצל, ועוד תערוכות מרהיבות מפרי יצירתם של תלמידי בית הספר.

ההורים צפו גם בשיעור אנגלית מתוקשב ובשיעור מחול ייחודי. ההורים גם שמעו הרצאה מעניינת מילדי בית הספר על הפעילות שהם מקיימים בספרייה בשם "גדר, כבשה ואיש עם בעיה"- תכנית להתמודדות עם קונפליקטים של התלמידים מול בעיה חברתית. במהלך כל הערב לא הפסיקו ההורים להודות, להתפעל ולספר כמה נהנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות