חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ועדת התחבורה מציגה: ירידה בכמות תאונות הדרכים

 

 

בשבוע האחרון התכנסה ועדת התחבורה העירונית בראשות מחזיק תיק תחבורה וביטחון וחבר המועצה, דן ליכטמן. בוועדה הוצגה ירידה של 47% בתאונות הדרכים בהשוואה בין החציון הראשון של 2014 אל מול החציון הראשון של 2013. על פי הנתונים שהציג נציג הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נתי הר לב, בחציון הראשון של 2013 נרשמו 67 תאונות דרכים, לעומת זאת, במהלך החציון הראשון של שנת 2014 נספרו 35 תאונות בלבד, כאשר הכוונה היא לתאונות דרכים בהן נרשם דו"ח נזק והן דווחו למשטרת מודיעין.

בוועדה העלו את הנושאים המשפיעים על הירידה בהם מטפלת העיירה באמצעות מחזיק התיק וועדת התחבורה. הסיבה הראשונה שהועלתה הייתה תחזוקה ושיפור התשתיות. ליכטמן הסביר כי העירייה השקיעה רבות בתשתיות כבישים, הוספת באמפרים, כיכרות ומיני כיכרות אשר הוכיחו את עצמן לא פעם כמגבילות מהירות ומצמצמות תאונות. בנוסף, בעירייה דאגה לחידוש סימון כבישים, הצבת תמרורים ובטיפול בצמתים בעיתיים כדוגמת צומת הרחובות יצחק רבין וחשמונאים, יש יבוצעו בקרוב עבודות לשיפור הבטיחות בצומת.

סיבה נוספת לירידה בתאונות הדרכים עליה מצביעים חברי הועדה היא הגברת האכיפה של משטרת מודיעין כנגד עברייני תנועה הבאה לידי ביטוי בכמות גדולה יותר של בדיקות ואכיפה משטרתית המתבצעות על ידי העמדה בצורה יזומה של שוטרים בנקודות תורפה על פי בתוכנית מסודרת.

סיבה נוספת היא הסברה נכונה הבאה לידיד ביטוי בהטמעה ובפעילויות המביאות למודעות גדולה יותר, המתחילה כבר בבתי הספר ובגני הילדים. כמו כן גם לאור ירוק יש יד בהפחתת בתאונות הדרכים בתרומתם בהצבעה על נקודות תורפה שיש לטפל בהם ובעבודת שיווק מצוינת.

חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה, דן ליכטמן: "ברצוני לפרגן לבעלי התפקידים בעירייה על שיתוף הפעולה שהוכיח את עצמו פעם נוספת, כשהמשנה למנכ"ל מיכל פרפרי ומהנדסת התנועה אורנה מוזס המטפלות בצורה מצוינת בתשתיות ובמפגעים תחבורתיים, מפקד תחנת המשטרה במודיעין מכבים רעות סנ"צ אמיר קליין וצוותו אשר מבצעים אכיפה ללא משוא פנים וכמובן לגורמי החינוך המקפדים על הסברה נכונה בקרב התלמידים בבתי הספר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות