חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

איל”ן מודיעין: חלוקת תעודות הוקרה, מתנה למתנדב ותיק וקמפיין ארצי לגיוס תרומות

 

יו"ר איל"ן מודיעין עו"ד שלום דהאן היה עסוק בשבוע החולף בחלוקת תעודות הוקרה לבכירי אגד תעבורה, בהענקת מתנה למתנדב ותיק של איל"ן ובהשתתפות בקמפיין ארצי לגיוס תרומות לאיל"ן

 

יו"ר סניף איל"ן מודיעין, עו"ד שלום דהאן, העניק בשבוע שעבר תעודות הוקרה לבכירי אגד תעבורה - המנכ"ל גדעון מזרחי, הסמנכ"ל דן ליכטמן, המשמש גם חבר מועצת  העיר מודיעין, ויוסי אפרגן מנהל המוסכים של אגד תעבורה.

התעודות הוענקו בעקבות התרומה של אגד תעבורה לאיל"ן מודיעין זו השנה השנייה ברציפות - אוטובוס עם נהג שליווה את הורי איל"ן מודיעין בטיול גיבוש לפני מספר חודשים בירושלים. מנכ"ל אגד תעבורה, גדעון מזרחי, אמר: "זה המעט שאנו יכולים לתת לקהילה ולמען עמותות כמו איל"ן מודיעין". שלום דהאן בירך על התרומה, וסיפר לחברי הנהלת אגד תעבורה על האירוע שנערך להורים: "הורים רבים אמרו לי: ’שלום, אתה פשוט קוסם, שהוצאת אותנו קצת מהילדים. תעשה את זה הרבה’.

כמה ימים לאחר מיכן השתתף עו"ד שלום דהאן באירוע חגיגי, שנערך בבית מליכסון ברמת החייל בתל אביב, לכבוד יום הולדתו ה-100 של אפרים רז. רז הקים לפני כמה עשרות שנים את המפעל השיקומי של איל"ן ישראל, בו עובדים יותר מ-100 נכים, וניהל אותו בהתנדבות.

באירוע השתתפו כל חברי הנהלת איל"ן הארצי, ועו"ד שלום דהאן היה יו"ר הסניף היחיד שהתכבד להעניק לאפרים רז מתנת הוקרה. לאחר מכן הוא הצטלם איתו למזכרת, וגם עם אשתו של רז, הרצליה, שגם עברה את גיל ה-90.

נוסף על כך, בסניף איל"ן מודיעין בניהולו של עו"ד שלום דהאן, הצטרפו לקמפיין הארצי של איל"ן ישראל וקבוצת ישראכרט, שאותו מוביל יובל סמו מ"ארץ נהדרת". הקמפיין מזמין את כל הישראלים לעגל לטובה את כל האגורות בכל קנייה שהם מבצעים בכרטיס האשראי שלהם לשקל הקרוב.

סכום יועבר לטובת שיקום והשתלבות של ילדים בעלי מוגבלויות פיזיות בחברה ובקהילה, לקיים עבורם פעילויות ברחבי הארץ, ולהגיש סיוע פרטני לנכה ולבני משפחתו. גם תושבי מודיעין, מכבים ורעות ויישובי הסביבה מוזמנים להצטרף ליוזמה חברתית מבורכת זו. 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות