חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אורח בהיכל

 

ראש מינהל התרבות שמעון אלקבץ ביקר בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות ביום רביעי,ה-10/9הוזמן על ידי יו"ר הנהלת עמותת מופעים שמעון גואטה

 

בפגישה השתתפו שמעון גואטה , דינה פלד מנכ"ל העמותה והצטרף אבי אלבז מחזיק תיק הגימלאים
הפעילות העניפה של היכל התרבות הוצגה באמצעות מצגת מרהיבה ולאחר סיור בהיכל נדונו מחירי ההצגות הנמצאות המגמת עלייה מתמגדת בשנתיים האחרונות ומחייבות את היכל התרבות מודיעין לסבסד את הצגות התיאטרון הנרכשות כדי לאפשר לקהל להנות מהן במחיר השווה לכל נפש.
חוק האזרחים הוותיקים המחייב הענקת הנחה בשיעור 50% ממחיר הכרטיס המלא לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים כשבעצם הסבסוד המועבר על ידי משרד הגמלאים ,לטובת מיזם זה ,עובר ישירות לתיאטראות היוצרים ומאלץ את היכל התרבות להעניק הנחה זו מתקציבם ולא מהמקור הממשלתי הנועד לכך.

הוצע להעביר את הסבסוד לטובת האזרחים הוותיקים ,על בסיס הרכישות של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ,כפי שהדבר נעשה במוזיאונים. בדרך זו תהיה למשרד לאזרחים וותיקים יכולת בקרה ושליטה שהסבסוד אכן מגיע לייעודו ומשמש לטובת אוכלוסיית האזרחים הוותיקים.
כמו כן הסבסוד המוקצה לטובת האזרחים הוותקים מיועד לתיאטראות הרפרטוארים: הבימנה,הקאמרי,בית ליסין,החאן הירושלמי,תיאטרון חיפה,תיאטרון באר שבע ותיאטרון היידישפיל.
יש לדאוג לסבסוד לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים למגון תחומים ולז’אנרים שונים בהתאם לתחום התעיננינותם,ףמוסיקה,מחול,קולנוע ועוד.
כמו כן עלה הנושא שהעיר  מודיעין מכבים רעות המדורגת ברמה סוציואקונית 8 לא נהנת מתמיכות בתחום התרבות מהשלטון המרכזי ואינה זוכה לטול חלק בפרויקטים מיוחדים כמו ימי פיס לתרבות וכו.יש לבחון את פתיחת הנושא גם לעיר שאוכלוסייתה  הטרוגנית כמו מודיעין.
הפגישה התנהלה באווירה חיובית וטובה
מצפים להתפתחויות. המשך יבוא...

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות