חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הוועדה עירונית לקידום עסקים ויזמות התכנסה השבוע

 

וועדה עירונית לקידום עסקים ופיתוח יזמות אשר הוקמה לראשונה אחרי הבחירות האחרונות, התכנסה בשבוע שעבר לישיבה השלישית שלה

 

חברי הוועדה הרימו כוס יין לשנה החדשה עם ברכה אישית לבריאות ושנת עסקים פוריה, בדברי פתיחה, יו"ר הועדה חבר המועצה שחר מי-און עדכן את חברה הוועדה על יריד העסקים הגדול, אשר יתקיים ברחבת הירידים של קניון עזריאלי ב-17 בספטמבר. מדובר בהמשך ישיר של היריד, אשר התקיים לפני 3 חודשים ונחל הצלחה גדולה. מי-און ציין כי בעלי העסקים העירוניים מביעים עניין רב בהשתתפות ביריד והביע תקווה, כי הירידים מסוג זה, אשר צפויים להפוך למסורת, יהוו פריצת דרך בחשיפת העסקים העירוניים לתושבי העיר.

במוקד הישיבה עמדה מצגת של מרים דהאן, מנהל מחלקת קידום ורישוי עסקים בעירייה. לדבריה, נכון להיום פועלים בעיר כ-600 עסקים קטנים ובינוניים, אשר קיבלו רישיון עסק משלטונות העיר. כ-17% עסקים טעוני רישוי נמצאים קבלת הרישיון. דהאן פרסה בהרחבה בפני חברי הוועדה את תהליך הרישוי ואת התנאים אשר בעלי עסקים נדרשים לעמוד בהם מול העירייה וגורמים נוספים. חלק נכבד הוקדש לרפורמה בתהליך הרישוי, שאושרה בכנסת וצפויה לקבל ביטוי בשטח בשנתיים הקרובות. בין היתר, בעלי עסקים יוכלו לקבל את כל המידע בצורה נוחה ומרוכזת, להגיש בקשות באמצעים מקוונים וכן להגיש ערר מנהלי במקרים של סירוב בקבלת רישיון.

לסיום, סמנכ״ל חברת מעוף מר יאיר אילוז הציג את פעילות החברה, אשר מעניקה מגוון רחב של שירותים בתחום ייעוץ עסקי, קורסים ליזמים ואפשרויות מימון מטעם משרד הכלכלה ומרחיבה את נוכחותה במודיעין מכבים רעות.בהמשך סמנכ"ל חברת מעוף יאיר אילוז הציג את פעילות החברה. מעוף הנו גורם חדש יחסית בנוף העסקי ובפועל מחליפה את מוסדות מ.ט.י. המוכרים. בית היתר, החברה מעניקה מגוון רחב של שירותים בתחום ייעוץ עסקי, קורסים ליזמים ואפשרויות מימון, מטעם משרד הכלכלה. לאחרונה מעוף פתחה סניף במודיעין ,כך שגם העסקים העירוניים יכולים כעת להיענות משירותיה.

רו"ח ולדימיר בליאק ,חבר בוועדה (סיעת "יש עתיד"):

"אני מברך על הרפורמה בתהליך הרישוי ובעיקר על מתן אפשרות הגשת טפסים באמצעות טפסים מקוונים. אין ספק כי מדובר בהקלה משמעותית. מדובר באחד הרעיונות שקידמנו אותו במהלך מערכת הבחירות וטוב לראות כי רעיונות טובים מקבלים ביטוי בשטח. לאחרונה מתגבשת אווירה טובה סביב העסקים בעיר ולוועדה תפקיד חשוב בתהליך זה."

שי טאובס, הבעלים של integral שיווק ואסטרטגיה, יו"ר מעגל עסקים וחבר בוועדה:

"כמי שמייעץ לעסקים, אני חי ופוגש פעם אחר פעם את הצורך האמיתי של עסקים בייעוץ והכוונה איכותיים ומכווני תוצאות. ליווי שממקד אותם ועוקף את הבלבול השורר בעולם העסקים, במיוחד עבור העסקים הקטנים והבינוניים והעסקים בעלי האופי היזמי. שמחתי לשמוע את התוכניות שהציג מר יאיר אילוז בדבר הפלטפורמות השונות שעתידות להיות מונגשות לעסקים ע"י מעוף, כמו גם את הרצון לבחון ולהתאימן לצרכים השונים של העסקים. שמחתי לשמוע שקיים רצון ושיתוף פעולה מצד גורמים רבים במודיעין, ביניהם העירייה וגופים עירוניים נוספים ושהמיקוד של מעו"ף, כפי שהציג יאיר, הוא מכוון תוצאות וגם מתוכנן להימדד כך. אני מתרשם שעסקים רבים יוכלו להיתרם משיתוף פעולה שכזה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות