חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ביקור ראש העיר בקייטנות אקים ואקדם

 

כמו בכל שנה גם השנה הגיע ראש העיר, חיים ביבס ביום שלישי האחרון כדי להשתתף בחגיגת סיום הקיץ בקייטנות

 

מידי שנה נערכות בעיר קייטנות מיוחדות עבור ילדי אקי"ם ולילדי פורום "אקדם", הפועל לקידום צרכי ילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם. כמו בכל שנה גם השנה הגיע ראש העיר, חיים ביבס ביום שלישי האחרון כדי להשתתף בחגיגת סיום הקיץ בקייטנות. לביקור הצטרפו סגן ראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, אילן בן סעדון, חבר המועצה ויו"ר אקים מודיעין, שחר מי-און, חברת המועצה, מירי ארד, יו"ר אקדם מודיעין, טלי סגל, מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר, מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג, מנהלת מחלקת חינוך מיוחד, דורית קוטלר ורכזת צרכים מיוחדים בעמותת סחלבים, בת חן גזאלה.

את הביקור החל ביבס בקייטנת "אקדם" המיועדת לילדים על הרצף האוטיסטי. זו השנה השלישית בה מתקיימת הקייטנה במועדון הנוער במכבים. בקייטנה, הנערכת בשני מחזורים, 18 ילדים בכל מחזור. את ילדי אקדם ליוו כ-50 בני נוער מתנדבים. לאחר שבירך את הילדים, המתנדבים ואנשי הצוות שעושים עבודת קודש, המשיך ביבס לקייטנת אקים שהתקיימה באולם הספורט של עירוני ג’ בעיר בסיוע האגף לשירותים חברתיים, עמותת אקים ועמותת סחלבים.

בקייטנה משתתפים 55 ילדים בעלי צרכים מיוחדים הזוכים לשלל פעילויות משעות הבוקר ועד לאחר הצהריים. את הילדים מקבלים כשמונים בני נוער מתנדבים שהחליטו לוותר על ימי הקיץ על מנת לסייע ולתרום מזמנם כדי להעלות חיוך על פני הילדים. בביקור חילק ביבס יחד עם מי-און חולצות ותעודות הערכה לכל העוסקים במלאכה.

ראש העיר חיים ביבס: "לראות את הקייטנות האלה פועלות ולשמוע איך הילדים נהנים, כאשר אי אפשר לדעת מי נהנה יותר, ילדי אקדם ואקים או המתנדבים זה דבר מרגש ביותר. העובדה שבמודיעין מכבים רעות יש יותר בני נוער מתנדבים ממה שצריך מראה כי התפיסה העירונית לפיה הילדים בעלי הצרכים המיוחדים הם חלק בלתי נפרד מהעיר מיושמת הלכה למעשה בכל תחום בעיר לרבות הקייטנות של אקים ואקדם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות