חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

פיינל פור ליגת התושבים לכדורסל - מי תהיה האלופה

 

אולם הכדורסל של תיכון עירוני א’ געש ורעש בערב יום ראשון האחרון, כאשר הפיינל-פור המודיעיני של ליגת הכדורסל של התושבים יצא לדרך

 

אולם הכדורסל של תיכון עירוני א’ געש ורעש בערב יום ראשון האחרון, כאשר הפיינל-פור המודיעיני של ליגת הכדורסל של התושבים יצא לדרך. הכותרת שיצאה מערב הפיינל פור: אחרי ארבע שנות שלטון של הוויקינגים במודיעין מכבים רעות, ביום שישי הקרוב, 5.9 באולם עירוני א’ תוכרז אלופה חדשה.

כזכור במהלך חודש יוני נפתחה ליגת התושבים וכבר הגיע לשלבי ההכרעה ולמשחקי חצי הגמר, אולם מבצע צוק איתן, וגיוס מספר לא מועט של שחקנים הביא לדחיית הטורניר עד לשבוע זה.

המשחק הראשון הפגיש את אלופת ארבע השנים האחרונות, קבוצת הוויקינגים עם קבוצת המאמנים. מתחילת המשחק ניתן היה לראות שהקרב יהיה קשה עד לסיומו, ואכן סל רדף סל ובמחצית הובילו הוויקינגים ביתרון שברירי 30-28.

פתיחת המחצית השנייה של חצי הגמר המתוח הייתה של הוויקינגים שניסו לברוח מהמאמנים ואף עלו ליתרון 37-32. בזמן שקהל הצופים התחיל בהכנות לקבלות ההזמנות לגמר מהצד של הוויקינגים, התעורר עוף החול של "המאמנים", שמעון סלל רוה רודריגז (בן 52), שבימים כתיקונם משמש כמנהל קבוצת עוצמה מודיעין בכדורסל כשלנגד עיניו עומד רק הניצחון.

רודריגז יחד עם יוסי מזרחי, הסנטר האימתני של המאמנים, המתנשא לגובה 2 מטרים ואסף כהן סחפו את המאמנים למהפך בדרך לניצחון סנסציוני 55-50, כאשר על הקווים מדרבן הג’נרל מנג’ר (ומנהל מחלקת הספורט העירונית) חנן דנציגר. בקבוצת המאמנים סיפרו כי הניצחון הזה הוא בעצם נקמה ספורטיבית קטנה לאחר שקבוצת הוויקינגים נטלה את ההגמוניה מהמאמנים שהניפו בעבר  3 פעמים את הגביע.

במשחק השני התייצבו  שתי קבוצות שהוכיחו לאורך כל הדרך שהן ראויות למעמד הנחשק, חצי גמר ליגת התושבים, "איחוד בתי הכנסת" תחת הדרכתם של גיל דרלביץ ומנהל אליצור מודיעין, רועי שרוני נגד הגלקטיקוס, שהוכיחו כי בעזרת נחישות ואמונה, ניתן לקטוף גם את הגביע. בתחילת המשחק סימנה כי מדובר במשחק צמוד אבל חמש דקות לקראת סוף סיום המחצית ברחו האיחודניקים מהגלקטיקוס ופתחו פער דו ספרתי, 32-19.

המחצית השנייה נפתחה כאשר המאוחדים ממשיכים לשלוט במשחק ונראה כי האיחוד כבר שומרים כוחות לגמר ביום החליטו שחקני הגלקטיקוס בראשות רועי לוי ושי אלוש, כי גם הם רוצים אליפות. הגלקטיקוס הצליחו לקזז עקב בצד אגודל את ההפרש אך לצערם השעון הסתיים לפני המהפך המיוחל בתוצאה 48-45 לאיחוד בתי הכנסת.

ביום שישי בשעה 15:30 באולם של תיכון עירוני א’ יערך הקרב הגדול על הזכייה בתואר אלופת ליגת התושבים בכדורסל בסופו תוכרז האלופה וחלוקת גביעים למצטיינים, מלך הסלים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות