חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

מודיעין - שנת הלימודים יצאה לדרך

 

ראש העיר חיים ביבס: השנה עבר עלינו קיץ לא שגרתי בשל מבצע ”צוק איתן” והחזרה ללימודים מסמלת עבור רבים גם חזרה לשגרה

 

27.135 תלמידים הגיעו ביום שני בשעה שמונה בבוקר ליום הלימודים הראשון של שנת הלימודים תשע"ה, ל- 40 בתי הספר בעיר ו-185 גני הילדים. במוקד היום עמדו פתיחת המבנה של בית הספר יזמ"ה בשכונת הכרמים, פתיחת מבנה בית הספר אמי"ת בנים (שמשמש בחודשים אלה את תיכון עירוני ה') ופתיחתם של חמישה גני ילדים חדשים בשכונות מוריה והכרמים.

את היום פתח ראש העיר, חיים ביבס מלווה בסגנו ומחזיק תיק הבינוי, מיכאל חרל"פ, חברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך, הילה בן אליעזר ונציגי מינהל החינוך בעירייה ובראשם בתיה שוכן-אורבוך, בבית הספר משואות נריה, שבשכונת משואה. שם, נפגש ביבס עם ילדי כיתות א' של בית הספר ואיחל להם שנת לימודים פורייה ומצלחת. משם המשיך ביבס לגנים החדשים שבשכונת מוריה והכרמים, נפגש עם ילדי הגנים והגננות הסייעות שחזרו מחופשת הקיץ. ביבס ישב עם הילדים שוחח עימם ואיחל גם להם שנה מהנה ומוצלחת.

טקס פתיחת שנת הלימודים הרשמי בעיר נערך במבנה החדש של בית ספר "יזמ"ה". במקום נערך טקס בהשתתפות קהילת בית הספר, צוות המורים התלמידים והורי תלמידי כיתות א'. הטקס נערך בהשתתפות תלמידי כיתות ו', שקיבלו את תלמידי כיתות א' כלל חלוקת כיפות, הוצאת ספר תורה וגם את הטקס המסורתי של חלוקת בקבוקי המים לתלמידים על ידי ראש העיר בשיתוף עם מנכ"ל תאגיד המים מי מודיעין, משה אשכנזי. חלוקת בקבוקי המים היא המשכה של המסורת של תאגיד מי מודיעין המחלק מידי שנה בקבוקי מים לכל תלמידי כיתות א' בעיר.

ביבס ואשכנזי חילקו את הבקבוקים לתלמידי כיתות א', כאשר בשאר בתי הספר בעיר, מחולקים הבקבוקים ע"י חברי צוות בית הספר. חלוקת הבקבוקים נועדה לעודד את הילדים לשתות מספיק מים במהלך יום הלימודים, לשמירה על בריאותם, ובאופן כללי לעודד שתיית מים- הבריאים יותר משתייה מתוקה. את סיור פתיחת שנת הלימודים סיים ביבס בתיכון עירוני א', שם ערך סיור בבית הספר וביקר את ילדי השכבות השונות ואיחל גם להם שנת לימודים מוצלחת ופורייה.  

ראש העיר חיים ביבס: "למרות שזו שנה שישית בה אני פותח שנת לימודים כראש עיר עבורי כל פתיחת שנה היא מיוחדת, אבל השנה עבר עלינו קיץ לא שגרתי בשל מבצע "צוק איתן" והחזרה ללימודים מסמלת עבור רבים גם חזרה לשגרה. פתיחת השנה הייתה חלקה, מסודרת ומוצלחת אך אנחנו לא נחים על השמרים ונמשיך בכל מהלך השנה בפיתוח הסביבתי של בתי הספר, הקצאת מחשבים וטכנולוגיה נוספת לטובת התלמידים ושיפור ההישגים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות