חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מתחמים שקטים למען הנוער

 

בשלל הפעילויות המתקיימות למען בני הנוהר החלה פעילות נוספת למענם,’מתחמים שקטים’, פעילות למען בני הנוער ברחבי הפארקים השונים בעיר

 

בשלל הפעילויות המתקיימות למען בני הנוהר החלה פעילות נוספת למענם,'מתחמים שקטים', פעילות למען בני הנוער ברחבי הפארקים השונים בעיר שכוללים כיבוד, משחקי שולחן ובעיקר שיחה על נושאים המעניינים את בני הנוער.

פעילות זאת היא יוזמה משותפת של האגף לשירותים חברתיים, מנהלת עירונית למאבק בנגע הסמים והאלכוהול, עיר ללא אלימות ומחלקת הנוער בעירייה. במפגש הראשון התקיים דיון מעניין אליו הגיעה הגב' מיכל ויכמן שסיפרה על רצח בעלה גדי ויכמן ז"ל בבאר שבע לפני כשנתיים ע"י נער בן 19 רק בגלל שביקש שקט מחבורת נערים. סיפרה על השיקום שהיא וילדייה עברו, ההתנהלות בבתי המשפט, על חייו של הנער ב- 19 שקיבל מאסר עולם וכיצד ייראו חייו, ובעיקר הסכמתה לספר את הסיפור בקרב בני הנוער מתוך שאיפה להעביר מסר חשוב ועיקרי כיצד ניתן ומה מוביל להגיע למצבי סיכון כאלו.  

כ- 40 בני נוער השתתפו בדיון מעניין ומעמיק. מיכל הציגה את חשיבות הלחץ החברתי וכמה חשוב להפעיל לחץ חברתי חיובי. במפגש נוסף אותו הנחה המדריך החברתי צורי דאהן שסיפר את סיפורו האישי, על ההתמכרות לסמים ומה הוביל לכך, על הרס החיים, המשפחה ובעיקר תהליך השיקום.

ס. ראש העיר אילן בן סעדון מסכם: "מתוך חשיבות אותה אנו רואים במתן כלים לבני הנוער כדי שיוכלו לרכוש כלים מתאימים למקרי התמודדויות של מקרי אלימות והימנעות מלהיכנס למצבים אלו. יש לנו נוער מצויין בעיר מודיעין מכבים רעות, זאת כבר לא סיסמה זאת מציאות. ומוטלת עלינו החובה להמשיך במשימה להעמיד עבור בני הנוער את הכלים הטובים ביותר להתמודדויות והימנעות עם מצבי סיכון."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות