חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

כמה עולה חולצת בית הספר הזו, אדוני המוכר

 

או טו טו שנת הלימודים בפתח, אז הלכנו לחנויות המתמחות במכירת חולצות לבית הספר לבדוק, האם משתלם להיות אמא?

 

אז מה המחירים של חולצות בית הספר השנה? ואיפה הכי זול לבצע את הקנייה הכמעט בלתי נמנעת בכל שנה חדשה?

החלטנו ללכת ולבדוק ב - 3 חנויות נבחרות ה"מתמחות" בחולצות לבתי ספר: זברה בשילת, לביא בקאנטרי וסטוצ'י במודיעין סנטר. וזה מה שהעלינו בחכה.

חנות "זברה" - שילת
הינו בזברה חנות הממוקמת בשילת. בזברה נמכרת חולצה אחת לבנים\בנות בכל המידות ב- 20.00₪. המבצע היחיד שתמצאו בזברה יהיה על חולצות בית הספר לבנות במידות 8-18: תשלמו 100.00 ₪ תמורת 8 חולצות.

חנות "לביא" - קאנטרי סנטר
משם המשכנו לחנות הבאה שאותה תימצאו בקנטרי סנטר בקומה ה-2 ושמה לביא.
בלביא חולצה אחת במידות הקטנות נמכרת ב- 17.90₪. ב- 100.00₪ תוכלו לקנות 6 חולצות. מחיר המידות הגדולות עומד על - 22.00₪ לחולצה אחת, כשב- 100.00₪ תוכלו לקנות 5 חולצות. המכירים נכונים לחולצות בנים ולחולצות בנות.

חנות סטוצ'י - מתחם מודיעין סנטר

הגענו גם לסטוצ'י הממוקמת במתחם הקטן המקביל למרכז מודיעין סנטר. בסטוצ'י ישנם מחירים שונים לא רק בין המידות, אלא גם בין חולצות הבנים לחולצות הבנות.
בסטוצי 10 חולצות בנים במידות 8-18 נמכרות ב 100.00₪ בלבד! כשחולצות לבנות תקבלו 6 חולצות במידות 8-18 ב - 100.00₪. במידות S-XXL לבנים תקבלו 8 חולצות תמורת 100.00 ₪ בעוד שלבנות יימכרו 5 חולצות במידות S-XXL ב- 100.00 ₪.

ויש לנו הפתעה מתוצרת הארץ לאנשי התמיכה בקניית תוצרת הארץ או כאלה שסתם מחפשים הכי זול, חולצות לבנות בלבד מידות 8-18 וOne size  ב - 7.50 ₪ בלבד לחולצה!

לעלות כיתה כבר לא מסתכם בתיק חדש, קלמר, כלי כתיבה וספרים, אלא גם בחולצות בית ספר חדשות עם גזרות שונות וצבעים שונים. הלבוש הוא אחד הפרמטרים שילדים מאוד מתחשבים בו ומקדישים לו זמן גם אם זה רק חולצת בית ספר.

"חולצות בית ספר זה מבאס אבל צריך להוציא גם מחולצות כאלה פשוטות את הטוב ביותר" כך מספרת לנו נערה בת 14 הלומדת בעירוני ג' שטוענת שהיא דואגת להחליף חולצות בית ספר כל שנה כי היא שונאת להסתובב עם צבע חולצה דהוי.

שאלנו את רונית אם הנערה, מה היא חושבת על רעיון החולצה האחידה לבית הספר? "אני אומרת תודה כל יום, לי זה כמובן חוסך כסף ובזכות זה היא לא מאחרת כל יום ומבזבזת זמן על בחירת בגדים".

מחירי החולצות לבית הספר סבירים, ובהתחשב בכך שהשימוש בהם הוא לאורך כל השנה הופך אותם לזולים וחסכניים מאוד. אך בכל זאת בדקנו לכם, כדי שתיקנו ביותר זול את מה שגם ככה זול כי בכל זאת, לעלות כיתה זה ממש לא זול.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות