חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נעים להכיר: יגאל צדוק, מנכ”ל העיר חריש

 

חריש אומנם רק בשלב ראשון של התפתחותה לקראת הפיכתה לעיר ואם בישראל, אבל מנכ"ל כבר יש לה והוא משלנו. יגאל צדוק ששימש כמנכ"ל מודיעין ובמשך שנים גם של העיר אשדוד. mcity מאחל ליגאל הצלחה

 

חבר המועצה בקדנציה היוצאת ו"האח המבוגר" בה, נטל פסק זמן מאז הבחירות בנובמבר והמשיך לחלום על מה שבאמת רצה, לנהל עיר. ולצדוק מוותיקי העיר רקורד לא קטן. הוא החל את דרכו בעיריית מודיעין בתפקידים ביצועיים כגון: יו"ר הוועדה לתכנון אסטרטגי וסמנכ"ל החכ"ל, ועם הזמן כשהוא מספיק גם להשלים את השכלתו עד תואר דוקטור, מונה למנכ"ל העיר.

בהמשך "חטפו" את יגאל לנהל את העיר אשדוד בת רבע מיליון תושבים ובתום קדנציה שלמה, לאחר המהפך בבחירות שהיו שם, החליט שדי לו והוא נטל מנוחה כשבין לבין המשיך לעסוק בייעוץ לרשויות.

השבוע המנוחה היחסית תמה ומעתה יגאל שוב שב לאהבת חייו, המנכ"לות, והפעם זה הישוב חריש הנמצא בין כפר סבא לחדרה סמוך לבקעה אל גרביה. את בתי הישוב הגבוהים ניתן לראות כשועטים צפונה בכביש 6 מעט אחרי מחלף ניצן.

יגאל צדוק ורעייתו טובה

הישוב חריש המוכר לציבור כישוב עליו נאבקו עמותות חילוניות מול ניסיונות השתלטות של עמותות חרדיות, הינו בגדר "ישוב צומח", אבל מתוכנן להתפתח לעיר גדולה. למי ששכח, העמותות החרדיות נחלו כשלון צורב בניסיונם, וחריש ההולכת בתוך שנה לצמוח פי 5 מגודלה הנוכחי, נהנית מאוכלוסיה רב גונית וחופשית.

יגאל צדוק לו הודע על כניסתו לתפקיד רק בסוף השבוע האחרון, הספיק להתניע את את מנוע האנרגיות הידוע שלו וכבר השבוע נראה מתרוצץ בין משרדו בחריש לבין השכונות הצומחות שם מידי יום. נאחל לו בהצלחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות