חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

מודיעין לא תשתתף ב”מאבק הסרדינים”

 

בעוד שבמספר ערים מתכוונים הנהגות ההורים שם להשבית את הלימודים בכיתה א’ כבר בתחילת שנת הלימודים, בשל הצפיפות בכיתה, ההנהגה במודיעין החליטה ללכת נגד הזרם: ”לא יאה לפתוח בשביתה כשמתנהל מו”מ על הנושא”

 

מספר יו"רים של הנהגות הורים עירוניות, כך על פי פרסומים בתקשורת הארצית, כתבו מכתב לשר החינוך והודיעו על כוונתם להשבית את הלימודים בכיתות א' או בבתי הספר היסודיים בכלל, בתחילת שנת הלימודים אם לא יוקטנו הכיתות כבר ב-1/9/14, ע"פ המתכונת שהם הציעו.

זאת על רקע התפתחויות במאבק שאליו הצטרפו בינתיים גם ראשי רשויות רבים והורים בכל רחבי הארץ, התארגנות הורים לשיבוש לימודים בסוף שנת הלימודים ומשא ומתן שהחל בין מנהיגי המאבק לשרי החינוך והאוצר.

יו"ר הנהגת ההורים במודיעין אמציה דויטש

בנוסף, כפי שפורסם, יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, נפגש עם שר החינוך והם הסכימו על כמה צעדים: כיתות קיימות במימון העיריות ימשיכו, הוסר ביטול שעות פיצול לכיתות א' והקמת צוות עבודה מקצועי משותף לשלטון המקומי, נציגי ההורים ומשרד החינוך לגיבוש תכנית לפתרון בעיית הצפיפות בכיתות. הצוות יפעל כדי לשלב את ההמלצות כבר בתקציב 2015.

על כן, הנהגת ההורים העירונית במודיעין-מכבים-רעות בראשותו של אמציה דויטש, החליטה (כמו גם במספר ערים נוספות) שאין זה ראוי לאיים בשביתה או לשבות בזמן שמתנהל משא ומתן לפתרון מצוקה שקיימת עשרות שנים ובעיר מודיעין לא יושבתו הלימודים ע"י ההורים בגלל בעיית הצפיפות בכיתות בתחילת שנת הלימודים.

הנהגת ההורים העירונית שותפה למאבק לצמצום הצפיפות בכיתות ומחזקת את ידי הנושאים והנותנים במטה המאבק, בשלטון המקומי ובמשרד החינוך בדרך של הידברות ופתרון צודק, למען ילדנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות