חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

ועדי בתי הספר ייצגו את גני הילדים

 

המספר הרב של גני הילדים חובה וטרום חובה בעיר והפיזור הגיאוגרפי שלהם הביאו את הנהגת ההורים להחלטה שוועד כל בי”ס יסודי ייצג את גני הילדים שבסביבתו

 

הנהגת ההורים העירונית כנציגה הרשמית של ההורים בעיר בראשותו של אמציה דויטש, ישבה על המדוכה בענין ייצוג מוסדות החינוך בעיר וחיפשה פתרון לבעיית ריבוי הגנים ופיזורם.

עשרות גני הילדים (גני עירייה), כך בהודעה שההנהגה הוציאה, הם חלק ממערכת החינוך הרשמית בעיר. בגלל כמות הגנים ואופן הניהול בנפרד לכל כיתה (בשונה מבתי הספר), הורי הגנים אינם מאורגנים או מיוצגים בצורה מסודרת.

כמו בכל מערכת החינוך גם להורי הגנים, יש צרכים, בקשות ובעיות, אבל אינם יכולים לקבל מידע או לשתף מידע עם עמיתיהם ההורים במוסדות החינוך האחרים. חשוב לציין שהמפגש הראשון של ההורים עם מערכת החינוך הרשמית הוא בדרך כלל בגן הילדים והורים צעירים רבים אינם מודעים לזכויותיהם ואינם מכירים את מערכת החינוך בעיר.

אמציה דויטש - יו"ר הנהגת ההורים

לאחר שנבחנו מספר חלופות, הנהגת ההורים העירונית החליטה על מתכונת לייצוג הורי הגנים בהנהגה העירונית, החל משנת הלימודים הקרובה:

בגלל כמות הגנים הרבה והפיזור הגיאוגרפי שלהם, כל ועד בית ספר יסודי יקבל אחריות לייצג ועדי גנים שנמצאים במרחב שלו (חובה וטרום חובה).

ועד הגן יכיר וידע שיו"ר ההנהגה בבית הספר יכול לייצג אותו בהנהגה העירונית ולסייע לקדם נושאים וגם מעדכן אותו בנושאים הרלוונטיים בעיר. באופן זה תהיה דרך תקשורת מוועדי הגנים להנהגת ההורים העירונית ומההנהגה העירונית לכל ההורים בגנים העירוניים.

אנו מקווים שבדרך זו נגיע לכל ההורים במערכת החינוך בעיר וגם להם תהיה כתובת בהנהגת ההורים העירונית, למען הילדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות