חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בצל המלחמה משלחת חילופי נוער של מועדון ”ליונס מודיעין” יוצאת לגרמניה

 

בצל המלחמה משלחת חילופי נוער של מועדון "ליונס מודיעין" יוצאת לסמינר בגרמניה במסגרתו יתקיים רב שיח של נוער אירופאי על "אירופה בעוד עשור".

 

רן, שי ועומר נבחרו ע"י מועדון "ליונס מודיעין" לייצגם במשלחת חילופי נוער של "ליונס ישראל", שיצאה ביום ה’ לגרמניה.  הם מצטרפים ל-25- נערים ונערות מפולין, גרמניה, הונגריה, צרפת וישראל, שמגיעים לסמינר המאורגן ע"י האיחוד האירופי בשיתוף עם ארגון ה"ליונס הבינלאומי", שמתקיים בוויימר שבגרמניה.

במפגש שקיימה הנהלת מועדון "ליונס מודיעין" עם בני הנוער טרם צאתם, ציין ימי טרסי, מ"מ ומשנה לנשיא המועדון, כי מטרת ארגון משלחות חילופי הנוער ע"י ה"ליונס הבינלאומי" היא שאנשים יפגשו עם אנשים ויחשפו לתרבויות אחרות. בדרך זו יכירו, יבינו, יקבלו את השונה ויתרמו לאיחוד לבבות ולהגברת ההבנה בין העמים.

בפנייתו לנוער אמר:" זה דורש מכם הקשבה וגילוי רגישות לשונה. לאור האירועים האחרונים ועל אף היות ארגון ה"ליונס" ארגון א-פוליטי, אתם עלולים להיקלע לויכוחים על המלחמה ותידרש מכם סבלנות". "אני משוכנע שתייצגו אותנו ואת המדינה בכבוד" הוסיף.

כחלק מהתכנית יפגשו הנערים עם ראש העיר וויימר, עם השר לענייני אירופה, יבקרו בבוכנוואלד, בבית כנסת ובמוזיאון גיתה. ישמעו הרצאות על גרמניה והתפתחות ההייטק, על השוק האירופי המשותף, על הפעילויות הסוציאליות שבווימר, יחשפו למצגות על המדינות המשתתפות בסמינר ויחתמו בביקור בפלנטריום של צייס.

משלחת זו הינה המשלחת השנייה שמייצגת את מועדון "ליונס מודיעין" במשלחות חילופי הנוער של "ליונס ישראל", שיצאה במהלך חופשת קיץ זה לחו"ל.

כתבה וצלמה: חיה כץ, מועדון "ליונס מודיעין" וחברה בקבוצת "פעילי תקשורת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות