חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ענף הספורט שיגרום לכם לשמור על כושר גופני

 

במועדון הטניס של אביחי צאלה ממודיעין, הנחשב לגדול בארץ, החלה לפעול פעילות ספורטיבית מיוחדת למבוגרים בשם: קרדיו טניס  

 

לאחרונה החלה לפעול במועדון הטניס אביחי צאלה ממודיעין פעילות ייחודית למבוגרים, בשם: ’קרדיו טניס’, שאביחי צאלה הוא אחד מחלוציה בישראל. במסגרת הקרדיו טניס נהנים המבוגרים משני עולמות במקביל - משחקים טניס ושורפים 700-600 קלוריות באימון בליווי מוזיקה ובקצב מטורף.

בשנים האחרונות הפך בית הספר לטניס של צאלה לפס ייצור לאלופי ואלופות טניס וגם למדורגים במקומות הראשונים בארץ. בית הספר לטניס של צאלה נחשב למועדון הטניס הגדול ביותר בארץ, וכיום מתאמנים ומשחקים בו כ-900 שחקנים ושחקניות, ו-150 ילדים נוספים משחקים ומתאמנים במסגרת השלוחה של המועדון במזכרת בתיה.

בית הספר לטניס של צאלה פועל מזה 16 שנה במרכזי טניס אחד במכבים הכולל שישה מגרשים, במרכז הספורט העירוני בשכונת אבני חן המודיעין הכולל ארבעה מגרשים, וגם במגרשי הספורט של בתי הספר ניצנים, עידנים, אלונים ודורות. נוסף על כך, מתאמנים במועדון כ-100 שחקנים מבוגרים.

בשלוש השנים האחרונות משמש צאלה כקפטן נבחרת ישראל - בשנתיים האחרונות הקפטן של נבחרת ישראל בנים בגילאי 12, הוא חבר בוועדה המקצועית של איגוד הטניס הישראלי, ובשנה האחרונה אף משמש כקפטן נבחרת ישראל בנות בגילאי 12.

צאלה: "הטניס ברובו הוא ענף אנאירובי, ובקרדיו טניס אנו משלבים בין פעילות אנארובית לפעילות אירובית, ובכך משלבים הנאה ועבודה משולבת בכושר הגופני של המתאמנים. ההיענות עצומה ומגדילה את המעגל הטניס בעיר. היתרון הגדול הוא שבקרדיו טניס לא צריך ידע מוקדם בטניס והוא מתאים לכל גיל ומין".

כמו כן, בסוף אוגוסט מתקיים במועדון של צאלה ’טניס פור פרי’, שהרעיון המרכזי שלו הוא לאפשר חשיפה לילדים לענף הטניס, לפני שהם נרשמים לחוג. צאלה: "הסלוגן שלנו הוא: ’בוא להתרשם לפני שתירשם’, כאשר ניתן להגיע לארבעה עד חמישה אימונים ללא תשלום. אני מקווה שבעקבות הגדילה המואצת של מספר התושבים בעיר נמשיך להגדיל את מועדון הטניס. אני תמיד מאמין במשפט ’מן האלפים יבואו האלופים’.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות