חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב :יום הולדת לתוכנית הרדיו ”ביבי סיטר”

 

שלום ילדים השבוע הזה הוא מאוד מיוחד עבורי בשבת שעברה ציינתי יום הולדת לתוכנית הרדיו שלי "בייבי סיטר" עם איציק הליצן שמשודרת בשידור חי ברדיו ללא הפסקה 103fm

 

מדי שבת בין השעות 08:00-09:00 כבר 17 שנים ברציפות ואני חושב שאין עוד תוכנית כזו בכל העולם שבא ליצן עם איפור ובגדי ליצן יושב באולפן ומדבר אל ילדים כל כך הרבה שנים .

אני עושה את זה בהמון אהבה עבור המאזינים שלי שהולכים איתי כברת דרך ארוכה כל כך. המכתבים הפקסים וההודעות דרך האינטרנט מחממים לי את הלב ונותנים לי את הכוח מחדש מדי שבוע. אני יודע שגם הרבה מבוגרים מקשיבים לתוכנית ונהנים ממנה .היות והתוכנית משודרת באינטרנט בשידור חי יש לה מאזינים רבים גם בחו"ל והתגובות מחממות את הלב.

רק בשבוע שעבר באחד המופעים שלי נגשה אלי אישה שגרה בארצות הברית ואמרה לי שהיא חייבת לראות את האיש מאחורי המיקרופון. כיום יש לנו מסך מחשב באולפן שבו אנו רואים את הנקודות בעולם שבהן מקשיבים לנו בזמן אמת וזה כייף לראות בשידור חי את כמות המדינות שמופיעות על המסך. לאחרונה הכנסנו מצלמה לאולפן והילדים יכולים גם לראות את השידור כמו בטלוויזיה ואני מעביר את השידור המצולם דרך האייפד שלי ואת השידור אפשר לראות דרך המחשב בפייסבוק ב איציק הליצן ללא הפסקה, עושים לייק לדף התוכנית ומצטרפים .

וניתן לראות גם את השידורים האחרונים שצילמנו .כל שנה אני חוגג עם שידור חגיגי והרבה משפחות של מאזינים שמגיעים לרחבת הרדיו ושם מתקיים הפנינג  מאוד גדול השנה בגלל המלחמה והמצב רוח הלאומי והפחד מאזעקות .
במידה והשקט יחזור לפני סוף הקיץ אולי נקיים את ההפנינג בשבת האחרונה של החופש. עד אז נאחל שכל החיילים שלנו יחזרו לשלום הביתה ושהחמס יפסיק לשלוח רקטות לישראל .אז נאחל לתוכנית שתמשיך עוד הרבה שנים וביחד נעשה עוד הרבה ילדים מאושרים. בכל שבת אני חוגג יום הולדת באולפן לילד או ילדה והם מקבלים ממני הרבה מאוד מתנות וזה כייף לעשות משפחות שלמות מאושרות ואם אתם טרם נחשפתם לתוכנית אתם יכולים דרך אתר האינטרנט של רדיו ללא הפסקה לשמוע את כל מה שהפסדתם בארכיון של התוכנית .אז מזל טוב ועוד הרבה שנים של מוסיקה חינוכית וסיפורים יפים .          מאיציק הליצן.   

הבדיחה השבועית:

שאלה: איזו גלידה הכי אוהבים בחמאס?

תשובה: טילון

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על נתי מזרחי מתל אביב שחגג בר מצווה לפני חודש ובחלק מהכסף שהוא קיבל מתנות הוא החליט לעשות מעשה טוב לקנות מזגן לקיץ החם שלנו לזוג שכנים קשישים שגרים בשכנות לבית שלו .שהוא החליט לאמץ אותם מאחר והילדים שלהם גרים רחוק ולא מטפלים בהורים שלהם אוהד ומשפחתו, דואגים להם לקניות ותרופות. וכל מה שהם צריכים. אוהד סיפר לי על כך כשפגש אותי בהופעה שלי לפני שבוע בתל אביב. וסיפר לי שחסר לו סכום כסף מסוים ובקרוב הוא יקנה את המזגן. באותו הרגע טלפנתי לחבר טוב שלי שמוכר מזגנים ומיד הוא נעתר למשימה ותוך כמה ימים הותקן המזגן בבית הקשישים השכנים. ואני התרגשתי ביחד אתו מהמעשה הנפלא שהוא עושה כל הכבוד.  

פינת המכתבים :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי ענת ואני גרה בתל אביב ובקרוב חוגגת יום הולדת 7 אני מקשיבה לך כל שבת בבוקר ברדיו עם ההורים שלי ואחותי הקטנה ורציתי לדעת למה לא זכיתי אצלך עד היום בכלום בתוכנית ולא הצלחנו לעלות לשידור אני רוצה להיות ילדת יום הולדת ולקבל הרבה מתנות איך אתה בוחר למי לחגוג ולמי לא תענה לי על כך בבקשה תודה ענת.

תשובה :לענת החמודה אני מאוד שמח שאת ומשפחתך מקשיבים לי מדי שבת ברדיו ואני מצטער לשמוע שניסית לעלות לשידור ולא הצלחת את צריכה להבין שברגע שאני פותח את קו הטלפון לשידור יש אלפי ילדים שמנסים ולא כולם מצליחים אז תמשיכי לנסות ואני בטוח שתצליחי .את ילד יום ההולדת אנו בוחרים לפי הגרלה בין מאות המכתבים והפקסים שמגיעים מדי שבוע ובמקרים יוצאים מן הכלל אני מחליט לשמח ילד שזקוק לכך מכל מני סיבות שזה לא המקום לפרט בכל מקרה אני מזמין אותך להתארח אצלי באולפן ואולי תעלי בהגרלה ותהי ילדת יום הולדת בהצלחה.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על ספר "רוקמת החלומות" שכתבה מיכל סנונית בהוצאת מודן. "אישה אחת אהבה לרקום לילה ויום לילה ויום". כך מתחיל הסיפור על רוקמת החלומות הטווה את חלומותיהם של מבוגרים וילדים על בדים עשויים מרוח, חלומות ש"אפשר לעוף איתם לכל מקום לפי מצב הרוח".
מיכל סנונית כתבה ספר עדין ורגיש על חלומו של כל אדם, מתוך אמונה עמוקה בחשיבותו של החלום בחיינו ומתוך תקווה שלעולם לא נפסיק לחלום.
הספר מלווה באיוריה רבי הקסם של גליה ארמלנד ומיועד לילדים ולבני כל גיל. מומלץ בחום איציק הליצן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות