חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל לזכר הבנים

 

ביום ראשון האחרון התקיים משחק כדורסל מרגש בהשתתפות שחקני העבר של מכבי תל אביב, לזכרם של הבנים גיל-עד שער , איל יפרח ונפתלי פרנקל שנחטפו ונרצחו לפני כחודש.

 

אל אולם הכדורסל בעירוני א’ הגיעו כ- 450 תושבי העיר ותושבי נוף איילון על מנת לצפות במשחק כדורסל בין כוכבי העבר של מכבי ובהם: מיקי ברקוביץ, דורון ג’מצ’י, אלוסי פרי, מוטי ארואסאי, מוטי דניאל, רוני בושני, המאמן טל ברודי והיו"ר שמעון מזרחי לבין משפחות הבנים וחברי הקהילה מנוף איילון.

האירוע נפתח בדברי ברכה שנשאו חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, חבר המועצה שחר מי-און, נציגי המשפחות ויו"ר הקבוצה שמעון מזרחי וקפטן קבוצת הוותיקים דורון ג’מצ’י שהעניקו מגני הוקרה למשפחות. לאחר מכן עלו למגרש כוכבי העבר של מכבי ו"קבוצת הבנים" והחל המשחק שנגמר בניצחון לכוכבי העבר של מכבי.

בהפסקת המחצית נהנה הקהל מהופעה של הסטודיו של חן מזרחי ומכדורים שחילקו כוכבי העבר של מכבי. באירוע נכחו גם ילדי המחנה "איתנים בדרך"  המתקיים זו השנה העשירית בו משתתפים ילדים עם צרכים מיוחדים תושבי העיר והסביבה במסגרת אירוע הסיום של המחנה. הילדים צפו במשחק, קיבלו חתימות ותמונות מכוכבי מכבי וזכו לחיבוק מהמשפחות שקיבלו אותם כשווים באהבה.

חבר המועצה שחר מי-און: "האירוע היה מרגש מאוד. נוצר קשר מיוחד בין הישוב השכן למודיעין מכבים רעות, בפעילות משותפת שהתחילה לפני כ-10 שנים בקיום המחנה של "איתנים בדרך" וכן לאור העובדה כי הבנים קבורים בעיר נוצר חיבור ושותפות גורל גם במקרה הזה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות