חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הקרב על הקרדיט:בן סעדון & מי-און

 

ישיבת המועצה האחרונה הייתה טעונה ומתוחה, ויכוחים ועימותים קולניים, כשהבולט ביניהם היו דווקא הטענות הקשות שהטיח חבר המועצה שחר מי און בסגן ראש העיר אילן בן סעדון. אז מי מייצג ודואג לעסקים הקטנים...

 

בישיבת המועצה החודשית האחרונה שנתקיימה ביום ד’ האחרון, התכנסו ראש העיר חיים ביבס וחברי המועצה, לדון בסוגיות שונות, אבל היא לא היתה שקטה. הישיבה הייתה סוערת יחסית לישיבות "רגילות" ובלטו בה כרגיל, שרון מעוז  נגד ראש העיר בנושא מכרז האשפה, אבל  דווקא חבר המועצה שחר מי און גנב את ההצגה  כשתקף את סגן ראש העיר אילן בו סעדון והאשימו בהתערבות יתר בעבודתו , וכי מפריעה לו ההתנהלות המתעלמת של סעדון, שלטענת מי-און, דיבר עליה על כך מספר פעמים בפני סעדון באופן אישי ולא פומבי אך בן סעדון לא כל כך מתייחס וממשיך בהתערבות גסה בעבודתו של מי-און. כך אליבא דה מי און.

ועל מה המהומה...

אילן בן סעדון נבחר לכהן בתפקיד סגן ראש העיר ומחזיק בתיק שירותים חברתיים, מכרזים ומאבק בנגע הסמים. שחר מי-און מחזיק בתיק קידום מעמד הילד, וקידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית, מי-און טוען שהגיע לעסקים שבחסותו ובעלי העסקים אמרו לו:"אילן בן סעדון דואג לנו".

המצב שנוצר הוא שסעדון "פולש" לכאורה לשטחו של מי-און, הטוען שסעדון מפריע לו במילוי תפקידו: "צורם לראות את סגן ראש העיר אילן בן סעדון אשר אינו מבין מהם נוהלי עבודה תקינים ושיתוף פעולה בתוך הקואליציה , אשר נוהג לבקר ולפרסם את דבר פגישותיו עם בעלי העסקים בעיר ולהציג זאת כ"פעילות למען העסקים" כשבפועל, אין שם פעילות אלה ניסיון של מצג שווא והטעיית הציבור וחבל."
פנינו לסעדון על מנת לקבל את תגובתו. אילן בן סעדון סיפק תגובה קצרה ומתומצתת: "האמת שהייתי בהלם שהוא בכלל העלה את זה בישיבה. הדבר היחיד שיש לי לומר הוא שאני מתעסק בעשייה, ולא בבכיינות של אחרים".

כסגן ראש העיר אנחנו מבינים את רצונו של סעדון לנסות להיות יותר מעשי מחברי המועצה, אך האם זו סיבה להתערב בתיקים של חברי המועצה השונים? האם סעדון באמת חרג לשטחו של מי-און ומפריע למי-און בעבודתו וזהו מעשה שיש לגנה? או שמה, אילן בן סעדון פשוט מוצא לנכון לדאוג לבעלי עסקים, מה לא בסדר בזה? האם זה אומר שמי-און כנראה לא כל כך דואג להם?
שאלות פתוחות.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות