חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

דודו גלבוע , ”האבא של החיילים”

 

דודו "האבא של החיילים" הוא גם דודו שלנו, תושבי מודיעין. דודו גלבוע, יו"ר האגודה למען החייל במודיעין, תושב מודיעין ומי שסוקר ע"י גיל ריבה בכתבה בערוץ 10 כ"אבא דודו", עסוק בימים אלה של מבצע "צוק איתן" בחלוקת חבילות לחיילים ולחיילות בדרום

 

"תחתונים, גרביים, דברי היגיינה והרבה דברים טובים יש בחבילות" הוא אומר. "אני לא יכול לישון בלילה, אז במקום לישון אני הולך לחיילים" הוא מספר בכתבה ומוסיף: "כל המאמצים שלנו כרגע מופנים לדרום".

לדודו שלושה בנים ברצועה, מפקדים ביחידות מובחרות ."אני חייב לשדר חוסן " הוא אומר לגיל ריבה ומספר על ההמלצות שנתן לבניו טרם גיוסם למבצע: "תלחמו עד לרגע האחרון , אל תתנו שייקחו אתכם. יותר נוח להיות פצוע מאשר חטוף או בלתי ידוע". 

דודו הינו נכה צה"ל והלום קרב שנפצע במלחמת יום הכיפורים. מאז שיקומו ועד עתה הוא מקדיש את כל זמנו ומרצו לחיילים. "אני אוהב לעשות לחיילים ולמענם. זה מרפא אותי יותר" הוא אומר לגיל ריבה.

כיו"ר האגודה למען החייל במודיעין הוא עוסק בנתינה לחיילים . מידי יום, במשך שנים הוא אוסף, בסוף היום, בעזרת מתנדבים מהעיר: חברי ליונס, חיילים ותלמידים, מוצרי מאפה ממגדניות :"אנגל", אינגליש קייק" ו"ללוש" ומחלקם מידי ערב לחיילים במוצבים ובמחסומים שבכניסה לעיר, על כביש 443.

עם תום הקרבות הוא יחזור ל"שגרה" ויפנה את כל מרצו ומאמציו לחייליו שבמוצבי האזור ויפנקם בדברי מאפה, תרומתם הנדיבה של שלוש המגדניות שבעיר .

  

כתבה: חיה כץ, חברה בקבוצת "פעילי תקשורת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות