חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תוכנית פעילות הפגה לילדי ובני הנוער בעיר

 

עיריית מודיעין מכבים רעות, בתרום עם פיקוד העורף ומשטרת מודיעין הודיעה השבוע על קיום פעילויות הפגה לילדי העיר ולבני הנוער

 

כזכור, מאז תחילת מבצע "צוק איתן" בוטלו כל אירועי התרבות, הנוער והספורט ברחבי העיר. בין השאר בוטלו אירועים המוניים וגם מתחם הנוער "מודיעין וויליג" הפועל שלוש פעמים בשבוע במהלך הקיץ מאות בני נוער בלילות נסגר לפעילות.

בפארק האקסטרים יחזור לפעול מתחם הנוער ’מודיעין ויליג’ המופעל ע"י מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים. במקום תתקיים פעילות לנוער הכוללת משחקים, מעגלי שיח על המצב הביטחוני עם מדריכים, עמדות משחקי פלייסטיישן ועוד. במגרשי הספורט תתקיים פעילות ספורטיבית של משחקי קט-רגל, כדורסל וכדורעף. בנוסף חדר הכושר העירוני לבני הנוער הפועל במבנה אולם הספורט של עירוני א’ יוסיף לפעול. הפעילות מתקיימת בימי ראשון, שלישי וחמישי החל מהשעה 22:00.  

בני הנוער שירצו להגיע למתחם יוכלו לעשות זאת באמצעות אוטובוסים ללא תשלום שיופעלו עבור בני הנוער על מנת לאסוף את הילדים לפעילות במתחם. בכל אוטובוס יהיה מדריך מטעם המחלקה שיסייע לילדים באם תשמע אזעקה, על פי הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף בזמן נסיעה. בני הנוער יכולים להגיע ל"וויליג’" בעזרת  "אוטובוס הטרמפים" העוברים בכל רחבי העיר בין השעות 21:20 - 02:30  ואוספים את בני הנוער - ללא עלות. המתחם מיועד לבוגרי כיתות ט’ ומעלה, כאשר במקביל פועלים מועדוני הנוער בעמק דותן והגג האדום עבור הגילאים הנמוכים יותר.

בנוסף העירייה הודיעה כי תפתח חמישה אולמות ספורט עירוניים עבור בני הנוער בימים ראשון עד חמישי. בכל אולם תהיה פעילות מוגדרת כאשר בין השעות 20:00 - 23:00 האולמות יהיו זמינים עבור בוגרי כיתות ז’ ו-ח’ ובין השעות 02:00-23:00 יהיו האולמות זמינים עבור בוגרי כיתות ט’ עד י"א. בעירייה ציינו כי מידי שעה, יבצע האחראי בכל אולם תדרוך הכולל מתן הנחיות בעת הישמע אזעקה.

גם ילדי העיר יזכו למספר פעילויות הפגה. ביום רביעי הקרוב, יתקיים ברחבת הירידים שליד הקניון הפנינג לכל המשפחה. הילדים שיגיעו לרחבה החל מהשעה 18:00 ייהנו מסדנת בועות סבון ושני מופעים: בשעה 18:30 יתקיים "המופע של פרדי" ובשעה 19:30 יתקיים המופע "בועות ובלונים באוויר".

ביום חמישי הקרוב תקיים העירייה פעילות הפגתית עבור ילדי העיר הקטנים באולם של תיכון עירוני א. הפעילות שתחל בשעה 18:00 תהיה תחת הכותרת "הפנינג אשליות לכל המשפחה" בו ייהנו הילדים ממופע של מראות עקומות במשחקי תעתועי דימיון. כמו כן יתקיימו סדנאות יצירה וסדנת קסמים ייחודית לילדים וכן יוצבו במקום מתנפחים. בשעה 19:00 יתקיים מופע אשליות לכל המשפחה "מונו וטוני", המופע מספר על צמד קוסמים מתחיל שהזמין להופעת בכורה שלו את כל הקוסמים, המכשפות, הפיות והקוסמות של עולם האגדות. לרוע מזלם, הם שכחו להזמין את מכשפת המזרח הנעלבת עד עמקי נשמתה ומחליטה כעונש להעלים את טוני.

ביום שישי תחזור לפעילות גם "קבלת שבת בטבע" עם "רונן המספר" שימחיז לנוכחים את הסיפור "החתול והעכבר עשו שולם". הפעילות תתקיים בפארק בעמק החולה מאחורי בית הספר דורות (מול עמק החולה 27).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות