חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אם לאם מסייעות לנשים שבן זוגן במילואים

 

בעקבות מבצע "צוק-איתן" עמותת סחלבים וקופת חולים מכבי התגייסו לסייע בהתנדבות לנשים בהריון ולנשים שבן הזוג שלהם נקרא למילואים וזקוקות לתמיכה ולסיוע עם הילדים בבית

 

פעילות זו היא במסגרת הפרויקט ההתנדבותי "אם לאם" הנעשה בשיתוף עם האגף לשירותים חברתיים ל העירייה וטיפת חלב.

כידוע, פרויקט "אם לאם", הוא קבוצה של אימהות מנוסות, שעברו הכשרה והדרכה על ידי הצוות המקצועי של הפרויקט. האימהות המתנדבות עורכות, בהתנדבות, ביקורי בית חד שבועיים בכדי לעזור לאימהות הטריות להתמודד עם האתגרים של תחילת תהליך ההורות. במהלך ביקורים אלה המתנדבות מעניקות תמיכה רגשית לאימהות החדשות ומחברות ביניהן לבין שירותי הקהילה והבריאות לפי הצורך, עד כשנה לאחר לידת התינוק.

בימים אלה, כאשר נשים רבות נשארו ללא בן זוגן, בשל הקריאה למילואים, וכן נשים רבות הנשואות לאנשי קבע בצה"ל הנטל המשפחתי כבד יותר. פרויקט "אם לאם" הרחיב את הפעילות על מנת לעזור ולתמוך גם בנשים בהריון באימהות הזקוקות לסיוע עם הילדים בבית. נשים המעוניינות להיעזר במתנדבות "אם לאם" מוזמנות לפנות: emlemmodiin@gmail.com 08-9702210 שלוחה 132.

רכזת פרויקטים קהילתיים בעמותת סחלבים, צוריה דרייזין: "הנטל המשפחתי המוטל בשגרה על זוג ההורים הופך לקשה יותר עבור נשות אנשי קבע ונשים שבן זוגן גויס לצה"ל. נשים אלה מתפעלות למעשה את משק הבית לבד וגם הן זקוקות ליד מלטפת ותומכת. המתנדבות ב"אם לאם" נמצאות כאן עבורן. אם זה במתן סיוע לבנות הזוג, בעידוד, אוזן קשבת ועזרה במטלות היום יומיות. 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות