חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כנס שיווק שכונת נופים במודיעין מכביםרעות

 

הוחל בשיווק שכונת "נופים" העתידה להיבנות במערב העיר מודיעין מכבים רעותולכלול כ-1,850 יחידות דיור למגורים

 

אחד ממיזמי המגורים הגדולים ביותר באזור השפלה יוצא לדרך. רשות מקרקעי ישראל בשיתוף עיריית  מודיעין מכבים רעות, משרד השיכון והבינוי והחברה הכלכלית לפיתוח מודיעין,  החלה בשיווק שכונת "נופים" העתידה להיבנות במערב העיר מודיעין מכבים רעותולכלול כ-1,850 יחידות דיור למגורים. השכונה, שעתידה להתפרש על פני כ- 955 דונם תכלול בנוסף 9,500 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, גני ילדים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים, מבני ציבור ושטחים ירוקים אשר ישקיפו אל פארק ענבה ויחוברו לשכונות הסמוכות באמצעות גשרים ומעברים תחתיים.

שכונת "נופים" היא השכונה הראשונה המשווקת לבנייה במסגרת תכנית מגורים נרחבת אותה מקדמת המדינה ועיריית מודיעין מכבים רעות, להקמת שלוש שכונות נוספות המצויות בשלבי תכנון שונים ואשר יכללו בסופו של דבר כ-12,000 יחידות דיור למגורים.  השכונות החדשות, שבנייתן צפויה להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2015, ילוו בהשקעות תחבורתיות ומוניציפאליות, כדוגמת סלילת כביש חדש (180) וחיבורו לכביש 431 .

בכנס שיווק שכונת "נופים" שיתקיים בעיר ב-6.8.14, צפוי ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס, להציג את חזון המתחם ואת פתרונות הדיור שמציעה העירייה בכל הנוגע להגדלת היצע הדירות באזורי הביקוש.  לדברי ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס "שכונת נופים  היא השכונה הראשונה שמשווקת לבנייה, מאז חתמו עימנו רשות מקרקעי ישראל,  משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר,  על הסכם הגג לשיווק 11,800 יחידות דיור בעיר.עיריית מודיעין מכבים רעות, הציבה לעצמה כמטרה את הגדלת העיר ומתן שירותים לתושב, תוך כוונה להוזלת מחירי הדיור בעיר לזוגות הצעירים, ועושה זאת  באמצעות הגדלת היצע הדירות בעיר והגידול הצפוי מכך במספר התושבים בעיר, שצפוי לחצות את רף ה-100,000."

מודל הסכמי הגג עם הרשויות המקומיות הוא מהלך שקודם לקראת סוף שנת 2013ובמסגרתו עודכנה מדיניות הקצאת הקרקעות של רשות מקרקעי ישראל, על מנת  לאפשר שיווק קרקעות למספר רב של יחידות דיור בזכות מימון מוקדם של המדינה לרשויות מקומיות. באמצעות מודל זה מבקשת הרשות להאיץ את קצב הבנייה על קרקעות ששווקו ליזמים בתכניות שהיקפן עולה על 5,000 יחידות דיור, ובסופו של דבר להביא לירידה במחירי הדירות.

עם חתימת הסכם הגג עם ראש עיריית מודיעין מכביםרעות, מר חיים ביבס, התחייבה רשות מקרקעי ישראל להעביר לעירייה על פי שלבי הביצוע, את התקציב לטובת פיתוח השכונה, הנאמד בכ-450 מיליון שקלים, כאשר העירייה תקבל על עצמה את תכנון וביצוע מוסדות הציבור בהתאם ללוחות הזמנים.

מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, דורון ברק: "מזה יותר מעשור שהחברה הכלכלית של מודיעין אמונה על הוצאתם לפועל של עשרות פרויקטים ומיזמים שנועדו לפיתוח וקידום מודיעין מכבים רעות. שכונת נופים היא הסנונית הראשונה בתכנית מגורים רחבת היקף שמקדמת העירייה,והיאמצטרפת למספר רב של מיזמי תשתית שביצענו בעיר בשנים האחרונות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות